SSL Native Vocalstrip 2 voor iets meer dan 16,50

Bono

S.P.Q.R.
Lid sinds
19 september 2011
Berichten
1.950
Locatie
Kampen
SSL Native Vocalstrip 2 voor iets meer dan 16,50 bij Plugin Boutique
 
Dankjewel voor de tip 🙂

Eens kijken wat ik ermee kan..
 
Thanx nog.. :okdan: Had em ook gekocht en net gelukt om em te activeren.. (altijd weer een gedoe als je zo'n iLok account of DAW nauwelijks meer gebruikt..)

Ik heb ooit een SSL Duende gekocht met daarop een channelstrip. Was destijds echt een super groot verschil op vocals en sax in vergelijk met andere compressors.. en handig dat er ook meteen een goeie EQ in zat..
Moet nog testen met deze Vocalstrip maar de EQ is een beetje karig in vergelijk met de Channelstrip.. maar niets te klagen voor deze prijs.. :D de-esser is zeker handig.. en als de Compressor goed is ben ik al snel tevreden.. :)
 
Nu kost hij weer 267€. Dus van 16€ terug naar 267€ voor een compressortje... Hoe noem je dit? Legale diefstal?? Helemaal erover en binnen 5 jaar heb je dan dat de software niet meer te updaten valt. Gezeik en toestanden en ben je al je geld kwijt.
Been there, done that. Ik heb het zo onderhand gehad met die software diefstal.
 
Nu kost hij weer 267€. Dus van 16€ terug naar 267€ voor een compressortje... Hoe noem je dit? Legale diefstal?? Helemaal erover en binnen 5 jaar heb je dan dat de software niet meer te updaten valt. Gezeik en toestanden en ben je al je geld kwijt.
Been there, done that. Ik heb het zo onderhand gehad met die software diefstal.
Legale diefstal? SSL heeft wel vaker dikke deals en deze zogenaamde "compressortje" is vaker in de aanbieding..
 
Back
Top