Yamaha A3000 opstarten zonder SCSI poort

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
1.005
Ik heb hier een Yamaha A3000 en zou de SCSI poort graag gebruiken in m'n EX5R. Alleen lijkt het niet helemaal goed te gaan wanneer ik deze poort verwijder start deze niet meer goed op. Moet ik nog iets aanpassen wat ik over het hoofd zien?
 
Met een IDE HDD in de A4000 had ik een gelijkaardig probleem. Ik kan me de details niet meer herinneren, maar uiteindelijk had ik het opgelost door dingen te veranderen in OS settings. Mogelijk helpt dit je niet veel verder. Maar mss zoekt die naar een SCSI ID oid tijdens het booten. Kan je de SCSI softwarematig disablen met de SCSI kaart er in? Zorg er ook voor dat die niks gaat zoeken op de SCSI media tijdens het booten, zoals autoload programs, settings, samples en dergelijke
 
Met een IDE HDD in de A4000 had ik een gelijkaardig probleem. Ik kan me de details niet meer herinneren, maar uiteindelijk had ik het opgelost door dingen te veranderen in OS settings. Mogelijk helpt dit je niet veel verder. Maar mss zoekt die naar een SCSI ID oid tijdens het booten. Kan je de SCSI softwarematig disablen met de SCSI kaart er in? Zorg er ook voor dat die niks gaat zoeken op de SCSI media tijdens het booten, zoals autoload programs, settings, samples en dergelijk

Goeie! Dit ga ik eens uitzoeken... Super bedankt voor het meedenken :)
 
Back
Top