Ouwe MacBook met PlayerPro Tracker

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.338
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Ik ga erg lekker met de Polyend tracker..
Was even een het kijken of ik Renoise moet aanschaffen en aan het kijken naar gratis trackers etc etc
Nu las ik over PlayerPro.. DE APHEX TWIN Tracker.. heel veel bla bla bla fanboy gejank op t net... maar wat ik erover las sprak mij wel aan.
Ouwe MacBook cleane install maar krijg die file niet geopend omdat ik waarschijnlijk een nog oudere os erop moet gooien.
Nu is mijn vraag.. zijn er hier gebruikers van PlayerPro en zo ja welke osx moet ik mijn 2012 MacBook gooien?
Zag op PlayerPro music editor and SoundTracker en of op GitHub - MaddTheSane/PlayerPRO: A mirror of the Sourceforge project PlayerPRO over 64bit en iOS... dan kan je het toch ook op wat nieuwere system draaien?
Snap daar verder niks van :)
Moet nog een dvd hebben van Lion maar het is me niet duidelijk of het daar op draait?
 
album is van 2001
filmpje toont OSX
de vraag is natuurlijk wanneer het filmpje gemaakt is.. want 2001 was OSX echt in de kinderschoenen, 10.1 was een beetje stabiel en kwam pas op het eind van dat jaar uit.

eerlijk.. waarom tijd verdoen, Renoise is vast pakken beter ?
 
Ik las over een funktie die ik veel gebruikte 100 jaar geleden in Cubase waar je met rechtermuis een plugin in je sound kan branden… zeg maar. Als dat dus per stap in die tracker is dan wordt het feest 😀 maar mischien kan dat ook in Renoise? Pff Bitwig gekocht en nu opeens helemaal aan de trackers
 


=> mac os 9 emulator zoals sheepshaver

Macintosh_Performa_5200.jpg



ganz geile oldschool shit !
 
Back
Top