Deals bij NI en een gratis plugin

Al krijg ik geld toe, NI kan ongezien de spreekwoordelijke T krijgen. Wat een aaanfluiting is dat geworden zeg.
 
Al krijg ik geld toe, NI kan ongezien de spreekwoordelijke T krijgen. Wat een aaanfluiting is dat geworden zeg.
Hoezo ?
 
Al krijg ik geld toe, NI kan ongezien de spreekwoordelijke T krijgen. Wat een aaanfluiting is dat geworden zeg.
Ik snap het, ik ben ook geen fan van NI. Ze hebben een irritante installer en ik vind persoonlijk dat ze ook niet echt veel bijzonders hebben. Ik heb deze toch wel gedownload omdat het vorige maand eindelijk was gelukt om hun installer aan de praat te krijgen, en omdat ik de oude Massive ergens gratis kreeg (dat blijft toch wel een klassieker). Of ik deze kontakt pack gebruik valt nog te betwijfelen, ik vind Kontakt eigenlijk ook niks. Maar ja het is gratis he :D
 
Ik heb complete 7 of zoiets/ een wat oudere versie , zitten toch wel een paar aardige dingen in

( kontakt, fm , reaktor)

Vroeg me daarom af wat dan eventueel veranderd is bij ni ?
 
Ja die installer is echt een fuckzooi, waardeloos gewoon, ik heb nu weer gezeik met Hypha, die staat niet in de library van Kontakt 7 terwijl ie volgens de installer wel geinstalleerd is en via de library geload kan worden.
Ik vind sommige instrumenten van hun goed klinken maar ze zouden 'ns normale vst's moeten maken die tussen je andere plugins in dezelfde map zitten en gewoon spelen ipv zoals het nu is.
Maar er zijn er meer tegenwoordig want ook Arturia gaat die kant op en daar heb ik de laatste jaren ook al gedoe mee gehad met een vage, ondudelijke manier van installeren.
 
die staat niet in de library van Kontakt 7 terwijl ie volgens de installer wel geinstalleerd is en via de library geload kan worden.
Bij mij staat ie er weliswaar tussen. Weer weinig bijzonders alleen, Kontakt blijft voor mij een veredelde rompler met vooral matige sample packs erin, veelal voor veel te hoge prijzen. Kan je net zo goed een sample pack kopen en de sampler van je daw gebruiken met wat effecten. Maar ik zal niet klagen verder, aangezien het een weggevertje is.
 
Ja die installer is echt een fuckzooi, waardeloos gewoon, ik heb nu weer gezeik met Hypha, die staat niet in de library van Kontakt 7 terwijl ie volgens de installer wel geinstalleerd is en via de library geload kan worden.
Ik vind sommige instrumenten van hun goed klinken maar ze zouden 'ns normale vst's moeten maken die tussen je andere plugins in dezelfde map zitten en gewoon spelen ipv zoals het nu is.
Maar er zijn er meer tegenwoordig want ook Arturia gaat die kant op en daar heb ik de laatste jaren ook al gedoe mee gehad met een vage, ondudelijke manier van installeren.
Ja , dat herken ik wel

Zo is me nog nooit gelukt battery fatsoenlijk aan de gang te krijgen , ondanks diverse pogingen en de rest wat het wel doet. “Library niet gevonden” problemen
 
Herkenbaar. Ondanks dat Komplete 12 hier goed draait vind ik NI een verouderd bedrijf geworden. Kontakt en Reaktor zijn nog steeds goed, maar tegenwoordig kunnen ze niks goeds meer bedenken en kopen ze alleen nog bedrijfjes op.
 
Back
Top