Gratis plug-ins voor onder de kerstboom

Geinstalleerd maar blijft in demo mode, ik heb nu Arturia maar even een mailtje gestuurd of ze dit kunnen oplossen.
na een minuut of 5 verschijnt de mello-fi in je arturia software center (eventueel druk je zelf even op synchronise in je arturia software center). Daarin kun je op activate drukken en dan is die license geactiveerd.
 
na een minuut of 5 verschijnt de mello-fi in je arturia software center (eventueel druk je zelf even op synchronise in je arturia software center). Daarin kun je op activate drukken en dan is die license geactiveerd.
Was het maar zo makkelijk, ik drukte op activeren en toen werd ik doorgelinkt naar de site van Arturia en daar moet je om te registreren een serial of een unlock code invullen en dat heb ik niet.
Het gekke is dat ik via explore products in het software center 'm wel op die manier heb geïnstalleerd maar als ik wat later opnieuw in explore products kijk dan staat ie er niet meer tussen maar hij staat ook niet meer tussen m'n geïnstalleerde produkten dus er is iets mis gegaan op de een of andere manier?
 
De code verscheen bij mij op de website onder account -> my products

Directe link hieronder

 
Was het maar zo makkelijk, ik drukte op activeren en toen werd ik doorgelinkt naar de site van Arturia en daar moet je om te registreren een serial of een unlock code invullen en dat heb ik niet.
Het gekke is dat ik via explore products in het software center 'm wel op die manier heb geïnstalleerd maar als ik wat later opnieuw in explore products kijk dan staat ie er niet meer tussen maar hij staat ook niet meer tussen m'n geïnstalleerde produkten dus er is iets mis gegaan op de een of andere manier?
dat is volgens mij niet de manier om dat vanuit het software center te doen. De volgorde is:
- inloggen met je account op de arturia site
- dan naar de mello-fi pagina gaan
- dan staat daar een knop dat je hem kunt kopen (dat is dus gratis), en via die knop voeg je hem dan automatisch toe aan je account waarmee je ingelogd bent
- vervolgens heb ik de mello fi installatie file gedownload en hem geinstalleerd
- daarna stond in mijn arturia software center de activatie knop bij mello fi

Het klinkt alsof je hem niet aan je account hebt toegevoegd door hem te kopen (gratis) op die pagina?

rechtstreeks installeren vanuit het software center zonder dat je de aankoop via die arturia pagina hebt gedaan werkt in ieder geval niet, dan heb je geen licentie in je account.

op deze pagina (nadat je ingelogd bent) kun je de licentie dan krijgen voor je mello fi plugin
 
De code verscheen bij mij op de website onder account -> my products
Ja, daar was ik al geweest en in m'n account gekeken maar niets te zien.
Nieuwe poging gewaagd, ik heb nu op de site zelf de plug in aangeklikt en toen kreeg ik de message dat ie nu via het software center te installeren is en ik opende opnieuw het software center en nu kon ik 'm activeren. :?
Nogal omslachtig een beetje maar goed, nu is het dan toch voor elkaar.

rechtstreeks installeren vanuit het software center zonder dat je de aankoop via die arturia pagina hebt gedaan werkt in ieder geval niet, dan heb je geen licentie in je account.
Ja schijnbaar gaat dit niet en moet je eerst op de site en via je account werken.

In ieder geval bedankt allebei!:okdan:
 
Ja schijnbaar gaat dit niet en moet je eerst op de site en via je account werken.

Data is big business. Als je iets gratis wil geven, doe het dan zondermeer. Ik ben faliekant tegen registraties om zogezegd iets 'gratis' te krijgen. Nee, je moet eerst al je persoonlijke gegevens doneren. Je gaat ook akkoord met het feit dat je gegevens worden gedeeld met 3de partijen. Wat er daarne meestal gebeurd is een bombardement aan commerciële junk emails. Zo krijg ik bijgevolg om de haverklap telefoon uit Duitsland, de UK, Nederland...bah !

Nu weet ik weer waarom ik liever hardware koop.

(btw, bij Native gaan ze intussen zo ver dat niet langer jij, maar zij bepalen waar bepaalde software op je computer wordt geïnstalleerd - als je een andere folder of HD aanduid -->> NO GO ! - om nog maar te zwijgen over software die even nakijkt welke software je allemaal op je computer hebt staan. Been there, done that)
 
Laatst gewijzigd:
(btw, bij Native gaan ze intussen zo ver dat niet langer jij, maar zij bepalen waar bepaalde software op de computer wordt geïnstalleerd - als je een andere folder aanduid -->> NO GO !)
dat is inderdaad irritant, wat ik daarna doe is de VST DLL's dan handmatig kopieren naar de juiste folder voor mij: program files/steinberg/vstplugin.

Maar je ziet zo wel heel snel updates over het hoofd. Het is raar dat dat installatie path nu niet meer gebruikt wordt in die native komplete installer.
 
Ik heb weer een leuke:
Drop een sample op het instrument, en vervorm hem tot gekke textures of effecten. De XY-pad met filters is ook leuk. Inspirerend én gratis als je je aanmeldt voor de mailinglijst.

Ook mooi en gratis:
Fijne kerst allemaal! 🎅🎄
 

Die Spitfire is een soundset voor 't hier al wel bekende (& gratis) LABS.
Ze hebben nu ook de laatste set released, hoe toepasselijk: :okdan:

Christmas voor LABS, Spitfire Audio

Ook fijne kerst iedereen!

cl.jpg
 
Ik ben faliekant tegen registraties om zogezegd iets 'gratis' te krijgen. Nee, je moet eerst al je persoonlijke gegevens doneren. Je gaat ook akkoord met het feit dat je gegevens worden gedeeld met 3de partijen.

Je hebt van die handige temp e-mail adressen.. Gewoon die gebruiken en voor de rest van de registratie voer je gewoon bullshit in..
 
Back
Top