• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Commodore 64

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.810
Locatie
Velserbroek
Ik heb 2 commodores, nou eigenlijk anderhalve commodore 64 staan. 1 is er echt erg aan toe, via internet gekocht als zijnde (defect, maar goed voor onderdelen. Ik dacht "hee, een goedkope SID!" maar dat dacht de vorige eigenaar eerder :(
dit betreft een crèmekleurige (C64 II) machine, met een gehavend moederbordje, wellicht dat er nog wat bruikbare ICtjes opzitten. Er zit een 1541 floppydrive bij, die ook weinig doet, maar misschien moeten de koppen eens schoongemaakt/gesteld worden.

De andere is een koffiekleurige (eerste type) machine die flink getweakt is. Er zitten namelijk 3 extra schakelaartjes op, waarvan ik geen benul heb wat ze doen, want ik krijg de bak niet aan de praat. De 1541 is ook getweakt, deze kan namelijk op de Userpoort van de C64 aangesloten worden voor extra snelle dataoverdracht, als het zou werken. Omdat ik er toch nog wat aan wilde overhouden ben ik zo vrij geweest de SID eruit te halen, dus als je hiermee wilt expirimentern moet je er even een MOS6581 SID inprikken.

Beide machines zijn in overleg af te halen, te ruil voor een kabeltje ofzo, meer mag het niet kosten, maar ik vind het zonde om ze weg te gooien. Ik barst ook van de joysticks en floppies met software, mag je ook zo meenemen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top