gear in combinatie met katten...

Dank je wel.

Wij hebben inderdaad (bewust) geen kinderen.
Ze zijn inderdaad verweven met ons leven en dat maakt het er na zo'n lange leeftijd niet gemakkelijker op.
We klagen niet over haar leeftijd, maar zoals gezegd, het maakt het er niet gemakkelijker op.
 
Vorige maand hebben wij ook afscheid moeten nemen van een van onze twee katten, de 'ster' van mijn instagram synthsandcats. Wat ik toen schreef past eigenlijk nog steeds wel... 'fuck this hurts, gonna mis you buddy'


Screenshot 2021-07-29 at 21.45.08.png


Ik moet er wel bij zeggen dat zijn broer de pijn goed verzacht en ook graag in de studio komt kijken :)
 
@kobuz ah.. wat triest.. sterkte! Maar idd.. it hurts.. :( en vooral als je dan die filmpjes of foto's van dieren die niet meer zijn terugkijkt.
 
Mooie kattenverhalen weer :). Hier wordt ook gemiauwd tot het ‘baasje’ klaar gaat zitten voor een kroelsessie. En als er niet gekroeld wordt gewoon zo gaan liggen dat werken ook niet echt mogelijk is :D

Bekijk bijlage 3786784
Geweldig beest deze! Zo eentje heb ik ook die op onmogelijke plekken gaat liggen. Prachtioge foto ook. Heb alleen geen foto's van katten met gear maar wel een paar van onhandige ligposities:
 

Attachments

  • IMG_1722.JPG
    IMG_1722.JPG
    597,6 KB · Bekeken: 183
  • IMG_3445 kerstpakket.jpg
    IMG_3445 kerstpakket.jpg
    563 KB · Bekeken: 179
  • IMG_0805.jpg
    IMG_0805.jpg
    672,9 KB · Bekeken: 185
If it fits it sits!

Zojuist weer lekker spacen met de kat op schoot in de studio =)
haha.. Technocat!! Ik zet meestal zelf dingen die geluid maken ff uit.. Deur heb ik ook vaak dicht voor het geluid maar als ie open is komen ze dan wel ff kijken vaak.. Ze blijven ook niet zo heel lang en dan knijp ik altijd maar ff een oogje dicht.. (zie hieronder :D)

Het is wel duidelijk dat ze met elkaar soort van afspraken hebben. Wie wat waar en wanneer. Het timesharing ding.. Ik heb ook maar 1 schoot en Simba is wat dat betreft flexibel, springt overal op.. Pluis (die uit de avatar) komt ook vaak langs. Heel soms hoor ik em miauwtjes geven maar meestal voel ik ineens een pootje (met uitgestoken nagels) aan mijn enkels... en wil ie ff aandacht. :)

 
Hehe mooi :). Hier dus nog maar 1, eerst was het nog wel eens gemauw als er een ander bij wilt. En gewoon blijven zitten als de synths uit te speaker knallen, totdat ik echt te veel beweeg, dan verhuist ie een meter of twee verder naar de bank of liefst ergens op/in een tas 🤣
 
Hehe mooi :). Hier dus nog maar 1, eerst was het nog wel eens gemauw als er een ander bij wilt. En gewoon blijven zitten als de synths uit te speaker knallen, totdat ik echt te veel beweeg, dan verhuist ie een meter of twee verder naar de bank of liefst ergens op/in een tas 🤣
Thanx.. ik koester het ook. Ze hebben nog wel een redelijk groot deel van hun leven voor zich maar je gaat er steeds meer aan hechten.. weet niet of ze ook aan elkaar hechten maar ze zoeken elkaar ook een beetje op vaak.
Qua geluid moeten ze hier dan nog een beetje opgevoed worden. haha.. Simba springt wel overal op en vind niks eng maar als ik de gitaar omhang vlucht ie onmiddellijk. Ow.. en de sax natuurlijk. Maar dat geluid is voor het menselijk oor al knetterhard.
 
Milou vond het vooral fijn daar te zijn waar het 'baasje' was.
Afgezien van hele hoge tonen vond ze het verder niet zo boeiend waar ik dan mee bezig was.

De titel 'baasje' was overigens slechts een pro-forma titel, het had geen enkele inhoudelijke betekenis. ;)
 
Ja, dat herken ik ook.. En dat ze jaloers worden als je met één bezig ben. Ze pikken ook alle drie zo hun momentjes (het time sharing ding zeg maar) maar er zit wel een verschil in de interesses. Zit net een video te kijken van een of ander piep-kraak drumdoos ding en Simba ligt weer gebiologeerd te kijken.. :D
 
Sorry voor de insta spam, maar wil jullie deze niet onthouden ;)


Boyke heeft een mooie plek gevonden. Je moet dus alleen niet je faders automaten :D
IMG_6468.JPG
 
Haha.. moving faders.. dat zal wel de interesse wekken ja. :D Maar lief hoor <3 Zo cute als ze je opzoeken en een plekje in je buurt innemen. :)
 
Back
Top