• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gratis software & samples

peterdh

Collabs
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.915
Locatie
Santpoort-Noord
Het gaat om de bijgeleverde DVD’s van het blad Computer Music Magazine, de zogenaamde magware . Het zijn 49 DVD’s uit de jaren 2008 t/m 2011 boordevol gratis software en samples. Op een enkele DVD staan bijvoorbeeld regelmatig zo’n 2000 samples. De software is natuurlijk wel 32 bit.

Let op! Dit aanbod is gratis voor actieve leden van het Synthforum. Heb je niet veel gear en niet zo’n hoog inkomen, vermeld dit dan even, want dan heb je een streepje voor. Doe je niet mee aan onze threads en kijk je vooral de advertenties, dan reken ik €20 exclusief eventuele verzendkosten (€6,95).

Omdat ik altijd veel reacties krijg als ik spullen gratis aanbied, krijgt alleen degene die ik uitkies een reactie. Ik geef dan in een nieuwe post in de thread aan dat het spul is weggegeven.

Gratis_software_samples.jpg
 
Back
Top