Behringer UB-Xa, remake van de Oberheim OB-Xa

Hier het nieuws...

 

Attachments

  • UB-Xa_P0XXX_Top-Front.jpg
    UB-Xa_P0XXX_Top-Front.jpg
    57,5 KB · Bekeken: 2.240
Last edited by a moderator:
Zou die UB-Xa Desktop nog komen i.v.m. ruimte in de studio. Het begint toch wel te jeuken:P
 
bij gear4music staat ie nu voor € 1139,= (inclusief de btw) wel wachten tot uitlevering in augustus, hopelijk komt de module er snel aan.
Ik hoop dat die module 16 parts multitimbraal is zoals de andromeda a6. Het is gebuikelijker om dit op desktop/racks te hebben althans wat ik onder handen heb gehad.
 
In de leer geweest bij Patje Krimson. "Ja, ik kan tweehandig spelen. Aan ieder hand de wijsvinger." :D (aangezien PK accordeon kan spelen vermoed ik dat hij echt wel een akkoordje kan aanslaan mocht de muziek er om vragen.)
 
Klinkske blijft toch een echte DJ.😁
ik hoop daarom met een 303 en 909 een giga knaller te maken zoals in de 80's dj's deden :D
Volgende week komt er alweer een poly aan, o jee, en die speelt zelfs elke toets tegelijk, niks te 8 voices. Dat wordt overkill hier hehe
 
ik hoop daarom met een 303 en 909 een giga knaller te maken zoals in de 80's dj's deden :D
Volgende week komt er alweer een poly aan, o jee, en die speelt zelfs elke toets tegelijk, niks te 8 voices. Dat wordt overkill hier hehe
Dan ruil je hem toch gewoon voor een stapel acid, new beat, techno en gabber vinyl met een kennis die niet te ver woont...DJ. :P
 
Even een vraag voor Ub-xa gebruikers..

Kun je een split bijvoorbeeld sturen naar stereo uit en een andere patch naar mono uit? Of kun je bijvoorbeeld ook 3 x mono uit?
 
Even een vraag voor Ub-xa gebruikers..

Kun je een split bijvoorbeeld sturen naar stereo uit en een andere patch naar mono uit? Of kun je bijvoorbeeld ook 3 x mono uit?

"(94) MONO – monophonic output derived from summing left and right outputs. "

Nee dus
 
Ligt het aan mij of had gear vaker meer outputs die multitimbraal te gebruiken waren vroeger :beard:
 
Op analoge synthesizers niet volgens mij. Multitimbraal is meer iets uit het digitale tijdperk. Mijn Prophet 10 heeft zelfs alleen maar 1 mono output. De Moog One heeft er wel lekker veel, misschien moet je die kopen.

Kun je de layers niet hard links en rechts pannen en dan twee mono outputs maken van de stereo out?
 
Ik heb een psychologische limit van 1000,- opgebouwd :D
Nee vroeger was zeker niet alles beter maar als je een synth bouwt met splits dan is het gewoon nice als je apart kunt uitsturen of is dit raar?

@Nap, ik heb ooit echt de tijd genomen om een bax demo model 8 voice moog one te kopen met een maat van me voor 4000,-
Toch niet gedaan.. tsja..
 
Niet raar maar het maakt de synth duurder dus ze zullen afwegen of dat de moeite is of niet. Voor mij persoonlijk heeft het geen meerwaarde, ik gebruik zelden aparte outs op gear.
 
Maar ik voegde dit later nog toe, misschien over het hoofd gezien:

Kun je de layers niet hard links en rechts pannen en dan twee mono outputs maken van de stereo out?
 
Back
Top