Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ja Soma ook dik hoor, maar ik wil geen draden meer. Ik ga voor de modulatie matrixen en patch opslag haha. Die LYra-8 lijkt me wel gaaf als FX processor.
Je bent geen Korg fan.. ik wel denk ik :beard: haha ..Maar ik zou deze dus kopen ipv de SP-404 mk2

ik ben ook een Korg fan maar zou wel de SP404 MK2 over die Kaospad kiezen.
Maar nog liever de SP16 de enige sampler met een smeuig analoog stereo filter van Dave smit.
 
ik ben ook een Korg fan maar zou wel de SP404 MK2 over die Kaospad kiezen.
Maar nog liever de SP16 de enige sampler met een smeuig analoog stereo filter van Dave smit.
Ja SP16 klinkt top, heb hem 3 weken gehad.. vond toch editting wat spartaans.. Maar all in all wel nog steeds een bovenste klasse live/studio bak
 
Toevallig iemand nog iets van een 10% bon op Bax ? Mag via pm. Wil iets kopen van 2000+ euro. Anders morgen bestellen met 7% code :)
 
Oh vertel.. TR-6s toch lekkerder dan de LXR?

Die schuiven op beide zijn wel nice lijkt me
 
Oh vertel.. TR-6s toch lekkerder dan de LXR?
Nee, de LXR-02 is veel leuker en creatiever. Maar in de categorie leuk & creatief zit ik nu wel goed met de Perkons en Pulsar-23. De TR-6s wil ik er graag bij houden voor al die standaard x0x geluiden enzo.

Schuiven zijn inderdaad top, beide drumbakjes werken lekker en snel als je eenmaal de weg een beetje weet. Wel wat veel menudiven op de TR-6S nog, maar er zit dan ook wel heel veel in.
 
Laatst gewijzigd:
Toevallig iemand nog iets van een 10% bon op Bax ? Mag via pm. Wil iets kopen van 2000+ euro. Anders morgen bestellen met 7% code :)
Via shopbuddies.nl kun je bij bax bovenop kortingscodes nog een kleine 2% cashback krijgen over het ex btw bedrag. Ik heb dat wel eens gebruikt en het duurde maanden voor ik de cashback ontving. Op een grote aankoop toch mooi meegenomen.
 
Via shopbuddies.nl kun je bij bax bovenop kortingscodes nog een kleine 2% cashback krijgen over het ex btw bedrag. Ik heb dat wel eens gebruikt en het duurde maanden voor ik de cashback ontving. Op een grote aankoop toch mooi meegenomen.
Het is 2.25% via .be blijkbaar. Maanden wachten is geen probleem hoor. Ik heb nog tijd tot morgenavond om te beslissen :)
 
Iemand nog een 10 of 20 % korting over toevallig ? Wil een rode nt signature mic aanschaffen en zou super zijn wat extra leuke korting 😊 mijn dank
 
Bax: -5%

Tot 20 dec

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

De code is alleen geldig op aankopen met een minimale aankoopwaarde van 50 euro. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties en is niet geldig op de Bax Music gift card.
 
-10% bij Bax:

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

* Let op: De actie is geldig t/m 8 januari 2024. De korting wordt verrekend op het duurste product in je winkelmandje. De code is niet geldig op de Bax Music gift card. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties.
Klik hier voor alle actievoorwaarden.
 
Ik ook niet, ik had de spoiler tags niet goed gebruikt. Nu aangepast.
 
Bax: -5%

Tot 20 dec

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

De code is alleen geldig op aankopen met een minimale aankoopwaarde van 50 euro. Deze code is niet te gebruiken in combinatie met andere kortingscodes / kortingacties en is niet geldig op de Bax Music gift card.
same. al gebruikt
 
Back
Top