musicmesse

da goose

DaGooseMusic.nl
Lid sinds
16 september 2001
Berichten
1.914
Locatie
HI Ambacht
musicmesse.jpg



voor de liefhebbers misschien ??
Ik ga ook wel heen denk ik ..
 
Mooie bus is het he!? ;)

K'hep ook zo'n papiertje gehad.

Maar eh, er zijn al meer draadjes over de messe geweest hoor.
Ik heb nog 1 plekkie over in m'n (lease)auto want er gaan nog 2 mensen mee. :)
 
wat is normaal de entree trouwens en hoe lang is het rijden als je zelf rijd ???
Ik wil zowieso heen en het idee om niet zelf te rijden staat me ook wel aan.. ik rij al 70.000 per jaar dus zelf een keer niet rijden is ook wel lekker ... en je kan lekker zingen in de bus met z'n allen...
"en we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet!"
 
Maar eigenlijk kan je niet tegen €25 op rijden. Ik hou alleen niet zo van touringcars. :p
 
ach... Nathalie rijdt mee geloof ik... en ze is lief..
Ik neem de bus... misschien hangen er camera's in, kunnen ze er een TV serie aanwijden op RTL Plus,... das Bus...
 
dus zo ziet ze eruit! ;)

Olaf
 
Gaan er nog meer mensen heen toevallig ??
Misschien kunnen we dan samen een biertje drinken (de bus rijd toch) daar....

Laat het ff weten met z'n allen..

hier vast een foto voor de herkening ......
blackie.jpg
 
Ik wil ook wel mee. Zo te zien kunnen er meer mensen op zo;n formulier. Kan iemand mij er ff bijzetten?
 
lekker optijd

lekker optijd

Ik denk hee dat is leuk. Ik wil ook wel mee. MOet ik om 3.50 in Adam zijn. Hoe kom ik ik zo laat in Adam als ik geen auto heb?

Kunnen ze niet ff naar hoorn rijden ofzo?

en ik wil inderdaad ff de entree prijs weten.
 
03:50 vertrekken... Dan weet ik zeker dat ik de hele dag brak ben(ik ga normaal altijd na sesamstraat naar bed).

En er staat niets bij over of die bus ook nog terug gaat, en zo ja wanneer dan....
 
Orgineel geplaatst door lo-fi
03:50 vertrekken... Dan weet ik zeker dat ik de hele dag brak ben(ik ga normaal altijd na sesamstraat naar bed).

En er staat niets bij over of die bus ook nog terug gaat, en zo ja wanneer dan....

om 18:00 gaat ie weer terug dus je bent om 3.40 weer terug de volgende dag :)
 
Aus der reihe Der Bus,folge 1 : Der start

Aus der reihe Der Bus,folge 1 : Der start

Vanaf Amsterdam, zeg dat je om 4uur wegrijd ben om 4.45 in Utrecht 5uur weg ben je om half 7 in Venlo 7 uur weg dan is het ongeveer 3,5 uur naar de messe. Daar rij je om 18 uur weer weg Rond 2130uur Venlo 2300uur utrecht ben je om 2400 uur weer in Amsterdam...

Als je zelf rijd vanaf Amsterdam ben je in 3,5 uur daar
je moet wel rekening houden met parkeer-kosten en entree
het is voor de Amsterdammers een lange zit maar tegen 25 Euro kun je niet zelf rijden dat ben je zoal kwijt voor benzine...


Waarschijnlijk krijgen we na afloop wel een bestelformulier in de bus (hand gedrukt).Zodat we meteen onze wensen door kunnen geven

Dit doen ze toch ook bij dagjemensen op de Rijn,Rijn,Rijn?


Nachste folge,Nachste woche

Aufwienerschnitzel,

Brummi
 
Back
Top