Nieuwe kroeg in Utrecht

is die nieuwe tent een beetje cool daro in utrecht of nie nolet?

8 februari is toch nog steeds de DSF inval gepland? ik ben er bij in ieder geval... 8)
 
Orgineel geplaatst door cyan_circle
8 februari is toch nog steeds de DSF inval gepland? ik ben er bij in ieder geval... 8)

Wie wat waar en hoelaat? vertel vertel !
 
:confused:

als in: vrijdag moeten we eigenlijk niet gaan?

:confused:
 
Ik heb afgelopen zaterdag lopen zoeken naar die tent (Tilt?!), maar waar is nou weer die Loef huppeldepup straat?!
Het Hart en de Leugen ken ik wel en KostenKoper. En ik loop toch wel weer een tijdje ront in 't Utrechtse...(korsakov?!)

Nou moet ik zeggen dat ik tegenover het Neude niet veel meel tegen kwam dan een hoop ramptoeristen die stonden te kijken naar een bus (jawel op die idiote bus-schuer-baan) die waarschijnlijk iemand volledig over z'n donder is gereden. Ik werd spontaan een beetje misselijk en ben maar wezen afkicken in de Kijker. Daar speelde zowaar een gezellig bandje!

See you around, dan maar!
 
Het zit in dezelfde straat als kosten koper. Alleen iets meer aan het eind. Ik zag gister op 06-11 weekend dat er ook een auto zaterdag van de gracht op de werf gedonderd was. Tegenover broodje mario!!
 
lekker man broodje mario...
 
broodje mario: een typisch voorbeeld van de vernederlandsing van zogenaamd italiaans eten...blech!

Olaf
 
Nou, ik had dus gewoon iets verder door moeten lopen, maar ehhh..het straatje is verderop niet echt uitnodigend! Maar ik ga nu zeker evetjes kijken. Overigens dat ongeluk met die bus was inderdaad fataal voor een meisje van 18.Veel uitgaanspubliek heeft een shock opgelopen! En later weer die auto met volle vaart de gracht af?! Dát was pas een vet broodje Mario@2,50 euro! Het loopt echt een beetje uit de klauwen hier!=(
Zijn er nog meer leuke dingen te doen binnenkort zoals jamsesssies of DJ performances die echt spectaculair zijn!?


C U !
 
Back
Top