[House/Chill] Bergen - Loveless

Bergen

Ouwe rot
Lid sinds
10 december 2007
Berichten
1.876
Locatie
Voor mijn achtertuin
Even een klein trackje, in korte tijd gemaakt.

Er schort nog wel e.e.a. aan maar vond het zonde om er niets mee te doen want vind het wel iets hebben. Mochten de reacties beter zijn dan ik verwacht zal ik het waarschijnlijk nog wel even wat meer aandacht geven (qua arrangement/mastering) Maar het ontbreekt dus aan motivatie op het moment om dat nu te doen.

Alvast bedankt weer :)

http://rgen.be/Bergen - Loveless.mp3
 
:halleluja Heerlijk lief breakje aan t begin. Zou hier zeker nog mee verder gaan.

En zet er asjeblief als eerst een andere kick onder, deze is echt bagger. sry ;)

Die onder water geluiden halverwege zijn ook erg lekker. Die piano vind ik dan weer iets te. Zou ik niet gebruiken.

Enige wat ik mis is als die erin komt is gewoon een simpele beat met een lekkere bassline. Dan is die helemaal top. Wel beetje ouderwets en klein beetje Timewriter.

:biertje:
 
'k zou de 'zang sample' iets zachter maken tov de rest , en de piano ook iets (niet veel).
 
Heb een nieuwe versie in de plaats gezet.

Bedankt voor de reacties! De basekick was ik zelf ook niet tevreden over, heb die aangepast en volgens mij is ie zo wel goed (hij is een beetje raar, maar mja weer eens wat anders, kwestie van smaak of je 'm lekker vind of niet denk ik). Voor de rest iets of wat detailwerk en de zooi wat beter in de mix gezet.

Hoor graag hoe jullie het nu vinden :)
 
kick is zeker beter, echter mis ik nog steeds een lekkere bassline. ;)

verder, errrugg lekkerrrr
 
Mooi trakkie, Bergen :)
Wel wat uptempo voor chill-achtige muziek, maar da's niet zo'n probleem.

Een (sinus?)baslijntje zou niet echt misstaan idd :D
 
Lekker hoor die kick, lekker zomers voor de rest, alleen die contstante string op de achtergrond verveelt een beetje op den duur. De rest van die geluden klinken heerlijk.

Zo samen met de zon issie erg lekker te luisteren.
 
Back
Top