• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midas Venice 240

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
Niet mn ding, net gekocht (2e hands)

Door de hoeveelheid headroom die de mixer heeft krijg ik mn geluiden voor hardcore etc. te moeilijk over de zeik. Wou een sub mixer erbij kopen maar dat gaat toch weer teveel ruimte in beslag nemen

mag weg voor 2000 (nieuw kost ie nog steeds bijna 3800 bij Thomann)
evt. ruil met een andere mixer mogelijk

Heb er opzich geen haast mee deze keer aangezien ik de laatste tijd toch wat minder met muziek bezig ben en me opnieuw moet gaan orienteren op andere mixers dus de prijs staat vast behalve als je iets interessants heb in te ruilen kunnen we misschien nog eens opnieuw afwegen

Faders en knoppen lopen lekker stroef de eq zorgt voor een mooie volle sound
echt een stuk mooier als de standaard soundcraft/mackies maar voor mijn doeleindes klinkt het gewoon te gelikt allemaal :)

fx zijn door te routen naar de gewenste bussen of master
verder kun je switchen tussen stereo en mono geluid om direct te checken of je mix mono compatible is (erg handig)

2 headphone outs / aparte knoppen voor je volume van monitors/headphones

mix A + B outputs + speakers outputs (inserts op de mix werken voor alle outputs)

Inserts op alle bussen en kanalen en ik geloof dat de eerste 16 direct outs hebben.. bussen zijn te pannen

4 stereo kanalen onder 1 schuif de rest mono kanalen

De vorige eigenaar heeft de mixer gebruikt voor zang en akoestisch, en zelf heb ik m dus nog maar net in huis, dus hij heeft nooit lang zware stress (oversturen etc.) ondergaan

Technisch 100% Optisch 99%

zit een krasje op t midas logo wat doorloopt op de behuizing in totaal is t krasje misschien 1.5 cm dus t valt reuze mee, het was me zelf niet eens opgevallen toen ik de mixer te zien kreeg maar toch het vermelden waard

uitgebreide info:

http://www.guitarcenter.com/Midas-Venice-240-24-Channel-Analog-Mixer-104003207-i1177200.gc

Als er verder nog vragen zijn stuur gerust een pb :)
 

Attachments

  • 503655jpg.jpg
    503655jpg.jpg
    101,2 KB · Bekeken: 144
HQ plaatje van thomann geplukt ..

Zal zelf ook binnekort even fotos maken (o.a. van t krasje)
 

Attachments

  • 147968_big.jpg
    147968_big.jpg
    266,3 KB · Bekeken: 101
Is er nog steeds .. nog steeds geen zin gehad om fotos te maken, maar op aanvraag natuurlijk geen probleem :)

op t moment heb ik wel interesse in soundcraft tafels en mackie
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top