Dance mc808 + gitaar en clip future fantasy

Mijn muzieksmaak is het niet maar je kan een aardig potje gitaar spelen zeg :okdan: Zang klinkt inderdaad een beetje vreemd :)
 
waarom heb ik ernaar geluisterd :confused:

Waarom heb ik dit weer gelezen?

Niet mijn smaak, wel erg creatief gedaan en zeker niet slecht. Ik vind wel dat je wat ruimer om die 2 fietsers had kunnen rijden.
 
In het begin overheerst de gitaar nog een beetje qua volume, maar daarna wordt 't beter.

Voor de zang zou je misschien toch even met iets als Melodyne aan de gang moeten om het wat smoother te maken ;).

Leuk bedacht, de track heeft wat van Oxygene 8 remix van Hani (Odyssey into Oxygene, remix album van Jarre) weg.
 
Ja hij staat te koop inderdaad :) Doe er te weinig mee, is wel een mooi apparaat. Is heel anders dan de MC-808. Die is meer bedoeld voor in de studio, de MC-909 is meer een groovebox in de eigenlijke zin van het woord, meer hands-on, hoewel de MC-909 zo uitgebreid is dat het meer een workstation is volgens mij (maar ik heb daar niet veel ervaring mee).

Maar goed.. einde offtopic ;)

edit: oh thanks voor het compliment trouwens :D op http://rgen.be staat wat meer spul nog als je wil
 
Back
Top