• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Korg X5D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Cobus-Jan

Nieuwkomer
Lid sinds
26 april 2008
Berichten
2
Te koop aangeboden:

Korg X5D Synthesizer. Van eerste eigenaar en in nieuwstaat. Gebruikt in thuisstudio en heeft altijd in een rookvrije ruimte gestaan! Na gebruik ik deze synth in een opbergtas gegaan tegen stof. Kortom, er is zeer netjes mee omgegaan.

Het is een kwaliteitsinstrument, dus beslist geen speelgoed keyboard, maar dat zal hier overbodige informatie zijn... Met drie MIDI in-/uitgangen. Pedaal en schakelaar ingang. R-L/mono geluids uitgang. PC-to-host poort. De geluiden zijn individueel geheel in te stellen welke later te combineren zijn. Eenvoudig te bedienen en weergaloos geluid.

Deze synth is op afspraak uit te testen en te beluisteren in Ugchelen (Gemeente Apeldoorn). De foto's zijn van de daadwerkelijke synthesizer gemaakt.

* Korg X5D
* Originele handleiding
* Originele verpakking (Staat niet op de foto)
* Originele voeding
* CD met software, extra geluidenbanken en diverse extra dingen
* Midi kabel

Voor €300,00 met Clavia Nord Lead 2/Lead 3/Electro tas. (Los €60,00 nieuw!)

CRW_0970.JPG


CRW_0971.JPG


CRW_0973.JPG


CRW_0974.JPG


De rede van verkoop is dat ik jaren eerder met piano ben begonnen. Het blijkt dat het gevoel van gewogen toetsen mij veel beter ligt dan keyboard/synthesizer toetsen. De geluiden van deze X5D zijn prima, maar het klavier voelt voor een pianist niet optimaal. Ik heb mijn oog laten vallen op een 88-toetsen stage piano waardoor deze in de verkoop gaat.

Voor vragen en/of interesse ben ik het best telefonisch bereikbaar via +31(0)6-26448617 en anders via het contactformulier: (http://www.cobusfoto.nl/?page=contact)
 
Ow ja, de prijs vermelden is ook wel handig. Momenteel heb ik €275,00 in gedachten...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top