De enige input waar je een beetje op moet letten is de Ext. Sig. In op de 20. Er staat ook 3vpp onder..
Volgens mij kan er verder weinig misgaan.
Ik doe dit inderdaad al jaren en het is naar mijn weten nog nooit schadelijk geweest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
De enige input waar je een beetje op moet letten is de Ext. Sig. In op de 20. Er staat ook 3vpp onder..
Volgens mij kan er verder weinig misgaan.
Ach, da's maar een Minimoog, je moet er niet aan denken dat het met je MS20 gebeurd!Je moet er toch niet aan denken . . . .
![]()
Hmm das niet goed.....Mijn ms20 zit samen met mijn pc etc op een degelijk stekkerblok. Als ik de ms20 aan zet, gaat mijn pc monitor even uit. Best vet natuurlijk, zo klak! en dat dan alles even duister wordt, maar het lijkt me niet zoals het hoortTrekt die ms20 zoveel spanning? Hij werkt verder goed, ik hoor wel de trafo of zo een beetje, dus een lichte, niet hinderlijke brom, als hij aan staat.
Ha, mooie verzameling ook klinkskeMooi meubel! Het knaagt ook al maanden om de ms reeks terug te zetten in de studio… maar er staan momenteel een boel korg ms voorgangertjes te slapen die eerst nog aan de beurt moe(s)ten.
Foto van vorig jaar.