[groove house vrolijk] Alex O'Rion - Till Dawn -> feedback gezocht !

De kwaliteit van deze productie is weer super :) Het geheel heeft een soort van easy/feel good sound, luistert soepeltjes weg en is lekker ruimtelijk. Ik denk alleen dat van de bassline de lead (dus die hoge saw zeg maar) een tikkie te hard staat, maar ik ben een beetje doof qua afmix volgens mij de laatste tijd dus kan net zo goed aan mij liggen ;)

In ieder geval zeker lekker ..! :okdan: keep 'm coming!
 
Laatst gewijzigd:
De kwaliteit van deze productie is weer super :) Het geheel heeft een soort van easy/feel good sound, luistert soepeltjes weg en is lekker ruimtelijk. Ik denk alleen dat van de bassline de lead (dus die hoge saw zeg maar) een tikkie te hard staat, maar ik ben een beetje doof qua afmix volgens mij de laatste tijd dus kan net zo goed aan mij liggen ;)

In ieder geval zeker lekker ..! :okdan: keep 'm coming!

he dankjewel !

Die basslead staat vrij hard, klopt. Dat is wel bewust, maar mss dat ik het hoog er nog iets afhaal met een lpf ofzo.

thx
 
Maak je je tracks nog steeds met Reason?

Mau

Nee, dat is al een tijdje geleden. Ik ben 4 jaar terug op Cubase 3 overgegaan en werk nu sinds een jaartje met Logic 7 Pro.

Moet zeggen dat Logic echt (voor mij althans) veel beter werkt.

gr lex
 
hey coole track man. klinkt echt super. vindt zelf die irritante pitch bend achtige geluiden echt te cliche maar dat is puur smaak.
grappig aan de meeste reacties is toch dat mensen vaak reageren op hoe een track technisch in elkaar hoort te steken, zeg maar afmixen of opbouw, maar word altijd zo weinig gezegd over de creativiteit of innovatie .... bij deze dus, maar t blijft een mening. :D
 
Klinkt erg goed !!! ,zeker de tweede versie .

Effe masteren en dan op vinyl . :okdan:

:doei:
 
Je zal het niet geloven, maar ik vond de eerste beter QUA: algeme feeling. Ik zou de main lead (die later ingezet wordt en formeel als main-lead zou moeten door gaan?) breder uit mixen maar wel stereo, het lijkt alsof hij nu naar rechts ge-pant is? Ik zou hem liever stereo en dikker horen en dan stereo. Maar ik heb het niet heel goed kunnen horen, heb hem namelijk over computerboxjes gehoord.
 
2 boeklanoei: Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik hem zo laat? :D

2 vic vega: Vinyl zou leuk zijn, al is dat tegenwoordig wel erg lastig hoor. Ik ga binnenkort heel zooitje tracks de deur uit doen. Mss dat er nog een topicje in het releaseforum voor me inzit. :biertje:
 
Back
Top