Kom, laat ik weer s wat posten

dat was me ook opgevallen, zou misschien gebeurd zijn bij het opnieuw coderen van de mp3 misschien..

Naja sorry SCD dat ik je thread vervuil hiermee. Zal de track maar offline halen verder dan, thnx for het melden!
 
dat was me ook opgevallen, zou misschien gebeurd zijn bij het opnieuw coderen van de mp3 misschien..

Naja sorry SCD dat ik je thread vervuil hiermee. Zal de track maar offline halen verder dan, thnx for het melden!

Van mij mag je hem laten staan, die vind ik ook mooi met die spacy AKS geluidjes.
 
Ik mix die AKS even opnieuw in, grote mond van mij over dat mixen, doe ik het zelf..!! :stupid
 
Ok sorry, het lag idd bij mij, heb het opnieuw ingemixed en een beetje de track opnieuw gemastered, de kick is moeilijk naar boven te halen, maar in de rest van de mix is flink wat meer detail te horen nu, heb de geremasterde versie maar weer online gezet.

(weet natuurlijk niet of dit wenselijk is allemaal, maar deze track is zo fijn gewoon.. ) :okdan:


-edit-

naja vreemd, het gaat dus mis bij het mp3 coderen, heb er maar even een ogg-tje van gemaakt, klinkt beter, en mix is gewoon in balans dan.

www.ali-d.nl/mp3/SCD_synthi.ogg

Nu hou ik er over op. :)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top