Ambient 03

na 1x luisteren vond ik hem te repeterend... na 2x luisteren werd het al iets interessanter...
nu, na 5x luisteren, voel ik me heerlijk relaxed... een track dus waar je ff de tijd voor moet nemen om er in te komen...

toch leuk dat je op de eerder gemaakte afspraak met jezelf, om niet meer een track te posten op sf, terug bent gekomen

heb hem nu 10x geluisterd... ik ga wel heel relaxed nu zeg, steeds beter qua datte... :z

Verdraaid! Ik heb de track nu ook 10 keer gehoord en hij wordt echt steeds mooier! Op naar de 20 :dj:
 
Sluit me helemaal bij elektrovolt aan, al zou ik zelf geen ander geluid pakken maar iets van de frequenties afknippen kan me idd voorstellen dat dit op computer boxjes heel akelig kan klinken .. anyways, al met al toch best een geslaagd trackie ga m zometeen nog eens luisteren met een :peukie:

Maar het is dus wel echt zo dat je hem vaak moet luisteren hoor! Zeg Fuse als er een nieuwe versie online staat laat je het ons weten he! :okdan:
 
Lekker dromerig..
 
Net nog ff getest en hij werkt nog steeds hoor.
En ik doe niet aan mijspatie. (dit is veel makkelijker en heb ik 100% controle)
 
Net even in z'n geheel beluisterd en ik vind hem fijn :okdan:

Eentonigheid kun je over discussieren natuurlijk en blijft een kwestie van smaak. Feit is natuurlijk dat veel ambient eentonig is - of lijkt, want vaak gebeuren er op de achtergrond subtiele dingen die niet iedereen opvallen zeg maar. Zelf had ik na 1 keer beluisteren niet echt het gevoel van: hier mist iets.

Waar heb je dit mee gemaakt Fuse? (altijd leuk om te weten)
 
Klinkt inderdaad erg lekker....ben ook wel benieuwd wat fuse gebruikt heeft om dit te maken.

[onzin mode]Zitten wel te weinig vette of smerige geluiden in[/onzin mode] ;)
 
Hoef je niet sorry om te zeggen. Het is niet jouw ding.

Het is gemaakt met een Polar,808,XV5080,A6,EX-5 en een SY99.

En dat baslijntje heb ik moeten bouncen want die Polar die deed af en toe raar op die patch.
 
Als ik het op m'n boxen in de woonkamer beluister heb ik de indruk dat de basdrum iets te prominent aanwezig is in de mix of ligt dat aan mij?
 
Back
Top