Ambient 03

Het zit mooi in elkaar en heeft sfeer. Ik vind alleen dat er wel wat meer zou mogen gebeuren. Deze bescheidenheid vind ik niet zo bij jou passen, fuse!
 
ik vindt em dope fuse, maar dat pad geluid in het begin laat mijn compjoeter speakers resoneren(voor dat de beat erin komt).
en op het einde doet ie weer dat resonerende trillen en weer die pad.
voor de rest gewoon lekkuh....
 
Lekker trakkie, en met de EQ zit het ook meer dan goed! :okdan:

Heerlijk trouwens om met m'n Synthi AKS hier door heen te spacen merk ik .. ;)
 
Dank allemaal.

En er is idd nog wel wat ruimte om zelf wat met een lead te spelen. Maar dat van mij bleef bij pielen dus heb ik het zo maar gelaten.
 
Lang geleden dat je nog iets gepost hebt. Leuk sfeertje, doet me wat terugdenken aan ouwe techno waar'k graag naar luisterde. Maar idd wel een redelijk schuchter trackje.

'k Merk wel minimale scheefheid in balans (L > R).

Even een louter informatieve vraag: is dit nu gemasterd volgens de Katz-standaard? Welke gebruik je dan (K-12, K-14?)? ('k Heb even niet de analyzer tools bij de hand.)
 
maar dat pad geluid in het begin laat mijn compjoeter speakers resoneren(voor dat de beat erin komt).
en op het einde doet ie weer dat resonerende trillen en weer die pad.
</p>Idem hier :( Verder is het nogal eentonig, de synths klinken verder wel leuk maar verder is er weinig dat mij stopt om door de track te skippen, dat de balans scheef is, is mij niet opgevallen maar ik zit dan ook niet in de sweet spot
 
Van die L>R klopt maar kwam er pas later achter.
De gain van een van de kanalen was wat verdraaid.
Maar het is geen ramp. Als je het bij het masteren gaat corrigeren maak je het vaak alleen maar erger.

En de mix is K14. K12 vond ik net te hard.
 
Verder is het nogal eentonig, de synths klinken verder wel leuk maar verder is er weinig dat mij stopt om door de track te skippen

Vink ook. Prima sfeer etc. Maar 8:35 vind ik veel te lang en wordt ook nergens door gerechtvaardigd. Zeker als je het hele nummer constant dezelfde motief/chord wisseling hoort. Zit je bijna 10 minuten naar hetzelfde te luisteren.
Gebaseerd op wat ik eerder wel eens van je hebt gehoord kan je echt wel muziek maken (bovendien, je maakt tenminste muziek).
Maar ik begrijp die extreem lange intro's of die lang uitgekauwde ideetjes nooit die zo vaak op SF te horen zijn. Get on with it !
 
na 1x luisteren vond ik hem te repeterend... na 2x luisteren werd het al iets interessanter...
nu, na 5x luisteren, voel ik me heerlijk relaxed... een track dus waar je ff de tijd voor moet nemen om er in te komen...

toch leuk dat je op de eerder gemaakte afspraak met jezelf, om niet meer een track te posten op sf, terug bent gekomen
 
die gaat in me mp 3 collectie:okdan:
 
klinkt best netjes, relaxed. alleen wel saai na een tijdje, en die pad sound is wat te resonant op een bepaalde plek. ik zou er zelf een ander geluid voor gebruiken, en wat meer laten gebeuren.
 
Het valt me op dat iedereen best bereid is op te houden met zieken zolang ze het laatste woord maar mogen hebben. "Genoeg erover" en "nu weer ontopic" enz. enz.. Ondertussen heb je nog je slag kunnen slaan :). En maar klagen dat de kwaliteit van het forum naar beneden gaat door de layout :D

Bericht door een moderator:
Dus heb ik alle bagger gewoon weggekieperd. En voor iedereen die het niet kan laten door te emmeren (zij weten van zichzelf wel wie zij zijn) liggen zogenaamde "bans" klaar. Erg vervelend dat als JohnnyBusca al een keer heeftwaarschuwd, er toch met dat soort maatregelen geschermd moet worden. Jammer.
 
Laatst gewijzigd:
Mooi gemaakt, fuse. Niet helemaal mijn ding alleen: vind 'm ook een klein beetje eentonig.

Eentonigheid vind 'k overigens niet altijd erg, maar bij dit nummer mis ik op 1 of andere manier iets.
 
klinkt best netjes, relaxed. alleen wel saai na een tijdje, en die pad sound is wat te resonant op een bepaalde plek. ik zou er zelf een ander geluid voor gebruiken, en wat meer laten gebeuren.

Sluit me helemaal bij elektrovolt aan, al zou ik zelf geen ander geluid pakken maar iets van de frequenties afknippen kan me idd voorstellen dat dit op computer boxjes heel akelig kan klinken .. anyways, al met al toch best een geslaagd trackie ga m zometeen nog eens luisteren met een :peukie:
 
Mooie track hoor, weinig op aan te merken. Well done :okdan:
 
Back
Top