uit de losse hand - deel 2 - zilly

stevy

Ouwe rot
Lid sinds
1 november 2005
Berichten
661
Locatie
Near Amsterdam
Na veel positieve feedback (hier op het forum en elders) besloten een vervolg op dit stukje te maken. Vanmorgen om 9 uur achter mn klavier gaan zitten en in 2 uur (waarin de meeste tijd in opname en bewerking zat) dit gespeeld. Dat het in zon korte tijd gemaakt is nog wel te horen aan de wat slordige afrondig en allicht iets eentonige piano. Kritiek ed zijn welkom. Als je hem meeneemt, laat dan ff berichtje achter, dank!
 
Last edited by a moderator:
Hey Stevy,

Ik vind het erg mooi, helemaal mijn ding :) Mooie geluiden en lekkere akkoorden.
In het eerste stukje voordat de strijkers inzetten maakt de melodie een beetje een misser voor mijn gevoel, dat zou je nog even recht moeten trekken denk ik.

Goed bezig voor slechts 2 uur werk!

:koffie:
 
dankje sidefx.. :). Haha dat stukje... typisch zon stukje waar als je er heftig mee bezig bent je het wel gedurft vind klinken, maar wanneer je uit je werk komt het toch voor geen meter klinkt :).

iig inmiddels gefixed.
 
Laatst gewijzigd:
Heb jouw trackie net tijdens het surfen hier geluisterd en ik was aangenaam verrast! mooi hoor! gaat zo door!
 
Leuke sfeervolle track! En inderdaad is de piano partij niet superstrak en zo maar wel interessant.

Kun je aangeven wat je gebruikt hebt voor je partijen? Welke (soft)synths heb je gebruikt?
 
dankje sidefx.. :). Haha dat stukje... typisch zon stukje waar als je er heftig mee bezig bent je het wel gedurft vind klinken, maar wanneer je uit je werk komt het toch voor geen meter klinkt :).

iig inmiddels gefixed.

Is de track nu helemaal af? Of ga je er nog meer aan veranderen? Keep us up to date. Ik luister graag nog een keer :okdan:
 
Back
Top