Je laatste 3 aankopen??

Korg ms-02 (nee geen 20)
2 sd kaarten voor gear
k&m mixer stand (hopelijk past de pulsar23)
 
Omdat ik net zo succesvol ben in stoppen met modular als met stoppen met roken.... een Moog 104 case
1 midi in kabel van 3 meter en 3 midi out kabels van dezelfde lengte :dubbel::{:engel:
 
- DT770 Pro 80Ohm. M'n oude had de geest gegeven na jaren van intensief gebruik (meerdere uren per dag)
- Tube amp studio v3. Goedkope buizen preamp voor mic opnames. Niet perfect, wel lekker voor mics. Ook te gebruiken om line signaal wat warmte mee te geven (of drive).
- 1010 music Lemondrop. Leuk apparaat, bij vlagen extreem mooi, maar ik heb hem teruggestuurd.
Dit was mijn granular hardware poging 1.
Man, dat is nog niet eenvoudig om een mooi klinkende patch te maken en dat kost bakken met tijd en is best een gepruts.
Ik weet zeker dat ik er meer uit had moeten (kunnen) halen als ik er veel meer vrije tijd in had gestoken.
Maar mijn leven laat momenteel niet toe om uren en uren aan sounddesign te besteden.
Dus m'n ambities op dat vlak zijn de kop in gedrukt. Voorlopig geen complexe sounddesign instrumenten voor mij. Als ik zo iets wil, dan doe ik dat in de DAW. Niet met hardware.
Ik ben voor nu een patch tweaker en daar past de lemondrop niet bij.

Oh ja, nog 1.
- Arturia FX collection 3 met coldfire (toch vooral vanwege de granular FX, maar er zitten heel veel plugins tussen die je niet nodig hebt, maar die wel leuk zijn om 'erbij' te hebben).
Een beetje een impulsaankoop na het mislukken van de Lemondrop (ook daarbij wilde ik met live input spelen, maar dat klonk echt bagger met het materiaal wat ik erdoor jaste) en die Fragments klonk (klinkt) iig een stuk muzikaler.
 
Laatst gewijzigd:
Fuse Audio Labs VREV-140
Vengeance Sound VPS Avenger met wat packs
SSL Fusion Vintage Drive
 
krokodilklemmen snoeren voor de pulsar 23 (maar niet van soma, maar wel 6 keer goedkoper)
Oberheim Matrix 6R
Stereoping Matrix synth programmer

kijken of ie mag blijven, de OB6 kon nooit overtuigen, nog geen dag gemist
 
1 Goedkope oortjes voor mobiele telefoon. `Tasje` doosje gratis gekregen ervoor op de open Bax dag
2 Webcam met HD opname stereo zelf scherpstellend.
3 Geluid in en uit voor de computer en (telefoon maar dat werkt niet vanwege geen Apple) DUO I/O iRig-pro Bax à €199,- Volume draaiknoppen en volume meting voor geluid wat er op de computer moet binnenkomen.
 
2x SSL UF-8
1 x SSL UC-1
2 x Eurorack Go
5x decksavers (voor alle eerder vernoemde)
TTA Z5000
Doepfer 190-3V
 
Mackie Control Universal Pro (2e hands)
Diverse akoestische panelen van GIK acoustics besteld
VI Labs Ravenscroft 275

De Ravenscroft virtuele piano is een aangename verrassing.
Een tijdje geleden heb ik de Embertone Walker 1955 Concert D aangeschaft en hoewel ik die erg mooi vind met veel karakter, laat de speelbaarheid soms iets te wensen over. Hij heeft gewoon wat eigenaardigheden en soms trekt de computer het niet goed. Voor bepaalde rustigere piano stukken zou ik sowieso altijd de Embertone pakken, maar in het algemeen ga ik met de Ravenscroft aan de gang, vanwege de betere speelbaarheid. Hij voelt gewoon vlotter en stabieler. En de klank is nog steeds top. Een aanrader dus als je een bread en butter virtuele vleugel zoekt die niet te belastend is voor je PC.
 
1665678622861.png



Mijn GOD wat een MISKOOP! Na enkele uren return to sender.
En intussen een Hydra Desktop besteld.
Dan nog Multikabel en een mooi houten 19" Studiorack.
More gear to come soon...
 
Mij ook n raadsel wat er zo cool is aan die waldorf… ik heb er nog niks fraais uit horen komen op yt
 
Bekijk bijlage 3828240


Mijn GOD wat een MISKOOP! Na enkele uren return to sender.
En intussen een Hydra Desktop besteld.
Dan nog Multikabel en een mooi houten 19" Studiorack.
More gear to come soon...
vraagje in verband met je Irridium rackinbouw, zit jouw synth op een rack die naar binnen glijdt (glider), of is dit een systeem waar hij verticaal kan gezet worden en dan frontplaat rackcase voor? zo ja verticaal kan je mij merk type van dat syteem doorgeven. (ben al tijdje op zoek naar zo een systeem) Alvast bedankt!
 
Ik heb zo n doe het zelf flightcase gekocht waar zo n lades in zaten. Gear zat vast met klitteband. En de lade was gewoon n houten plank gemonteerd zoals n schuif. Ik denk zo n 5 tal boven elkaar. Als ik n foto vind deel ik m.
Case heb ik broer kado gedaan.
 
Hopelijk heb je er wat aan.
 

Attachments

  • 4479DC8C-D37A-41D9-8391-68FE0E1CC6D0.jpeg
    4479DC8C-D37A-41D9-8391-68FE0E1CC6D0.jpeg
    175 KB · Bekeken: 83
Back
Top