Je laatste 3 aankopen??

Ik heb zojuist dit gekocht. Ik kon het niet laten schieten. Ik zing zelf in een koor en onze dirigent weet erg weinig van midi. Als ik hem dit laat horen zal hij erg verbaasd zijn :-)

 
- Minimal audio Morph-eq
en
- Innox Pianobankje
- Campingtafeltje

Voor de SeaBoard setup
SeaboardSetup.jpeg
 
Plugin SSL X-Delay
Patchbay 19 inch 2x24

Niet verder lezen als je moeite hebt met niet gender neutrale kabels

6 snake kabels (3x 8 XLR Male to TRS male en 3x 8 XLR Female to TRS male)
 
Keystep Pro

4x Korg Volca

Drum
Sample 2
Kick
Bass

Alle 4 voor een mooi prijsje kunnen scoren. Binnenkort maar even een leuk kastje er voor maken. :W
 
- JHS Cheese Ball (Lovetone Big Cheese clone)
- FT Elettronica Envelope Follower / Triggered Envelope (Lovetone Meatball clone)
- Moog EP-3 expressie pedaal
- OB-X8
 
Tweedehands Modal argon 8,koopje en aardig wat mooie klanken.Een blijvertje.
UVI mission 6,een software versie van de Andromeda.UVI is altijd goed.Voor de FAlcon 2 en de free versie UVI workstation.
 
Yamaha reface cp. ding is onvindbaar momenteel, nieuw en 2e hands. Toen men 340 bood op een 2e hands, dacht ik, ik bestel we een nieuwe bij bax voor 350. Ja je leest t goed. Bax zegt 3 weken wachten, rest vd wereld zegt 17 a 20 weken. Daarom bestelde ik,uiteraard bij bax, ik ben net zo n optimist als hen (sarcasm, i love it)
^^dat was 28 mei - ondanks dat er op de bax website wat anders staat, en overal elders ook ver weg vd levering, kreeg ik gisteren mail dat levering week 34 wordt. Duimen maar...
 
Deze vakantie het er flink van genomen. Voor vertrek de Oberheim OB-E gescoord van GForce Software. Verder nog:

1. Chase Bliss Moods pedaal
2. Make Noise O-Coast
3. Sherman Filterbank II compact
 
is dat een rebus ofzo?
 
  • Duimpje
Duimpjes: Ein
U-he Repo
U-he Diva
Sdcards van 128GB voor de Tascam Dr-100MK3

De U-he plug-ins via de marktplaats van dit forum. Oud nieuws voor de meeste hier maar dju wat klinken die goed! De sdcards via Dataio (daar koop ik mijn geheugenkaartjes als jaren vanwege het assortiment, scherpste prijs en snelle levering. En nee ik heb geen belang in die zaak).
 
Elektron Model: Samples + case voor vervoer + USB naar power plug kabeltje voor op de zijaansluiting van het apparaat.
 
Back
Top