Je laatste 3 aankopen??

Een heel bijzonder koopje.

Op FB bood iemand "versterker met spiekers" aan. Op de rommelige foto's stond naast een zeer oude buizenversterker en grote live speakers ook een Tascam Porta Two Ministudio cassette tape recorder + een pedal koffier. Dus iemand verkocht iets waar ze niet veel van begrepen. Daarom werd mijn bod van €150 voor de Tascam ook geaccepteerd.
Dus in het donker en regen naar een gehucht gereden. Tascam ging aan, maar kon niet praktisch worden getest want dit allemaal bleek van hun overleden buurman te zijn die vaak op het podium stond en zijn vrouw wilde van de spullen af. Naast de Tascam stond een hele oude zelfgemaakte houten koffer opengeklapt met allerlei pedalen en footswitch erbij. Alle audio en stroomkabels waren er netjes in verwerkt met een dubbele bodem. Echt een ready to go kit + een sticker "Polderweg Studio's Amsterdam". Die voor toch wel €50 erbij genomen:

DOD 690 Chorus
DOD FX75B Flanger
Boss DSD-2 Digtal Sampler/Delay
Boss OC-2 Octaver
Boss GE-7 EQ
Boss DF-2 Super Feedbacker and Distortion
Cutec CMP-5 Compressor
MXR Distortion
Alesis Microverb 2
Line 6 POD Studio UX2 USB recording interface

Op de Chorus na doet alles het uitstekend!
Rock on!! :okdan:
 
Als je weet dat het veel meer waard is en de verkoper eigenlijk de waarde niet weet, is het dan nog wel okay om dan blij te zijn met een paar tientjes voordeel?
50 euro voor zon stapel effecten lijkt me niet echt reeel, maar goed ik ben nogal ouderwets in dat soort zaken. Tuurlijk is het leuk om voor weinig spullen te vergaren, maar er zijn grenzen wmb.
 
Afgelopen zondag bracht DHl een setje Modal speeltjes: de Argon8 en Cobalt8.
Voor het formaat best wel zware krengen.
Nu alleen nog tijd zien vrij te maken om me er eens lekker op te storten.
 
Ik zie dit soort deals waar je niet omheen kunt en min of meer zomaar in word gezogen anders. Dan wil Karma je vertellen dat het tijd is voor een nieuw hoofdstuk in je leven. Ik vrees dat Xtrecist vroeg of laat struikelt over een gitaar als ie er niet zelf een gaat kopen :)

 
Laatst gewijzigd:
Als je weet dat het veel meer waard is en de verkoper eigenlijk de waarde niet weet, is het dan nog wel okay om dan blij te zijn met een paar tientjes voordeel?
50 euro voor zon stapel effecten lijkt me niet echt reeel, maar goed ik ben nogal ouderwets in dat soort zaken. Tuurlijk is het leuk om voor weinig spullen te vergaren, maar er zijn grenzen wmb.

De beste man had echt wel door dat dit meer dan €50 waard is. Maar hij wilde er van af, heeft een muzikant blij gemaakt en had die avond dus €200 voor de weduwe geregeld. Soms mag je toch best ff geluk hebben?
 
Ja dat mag, als die man weet dat het meer waard was en toch akkoord ging is dan een leuke meevaller
 
Is toch mooi om een enthousiaste muzikant blij te maken met een stapel pedalen? En vaak is het van "de zooi moet weg, anders moet ik het weggooien". Mensen accumuleren gewoon een berg troep in hun leven waar nabestaanden niks mee kunnen. Mijn collectie Thunderdome CD's zal voor verzamelaars vast wel meer waard zijn dan wat mijn vrouw er voor krijgt als ik dood ben als ze alle honderden CD's verkoopt, in het geval dat ze ze niet direct weggooit.

Het zou pas vervelend zijn als je ze de komende weken allemaal voor "marktconforme prijzen" voorbij ziet komen op Reverb of Marktplaats.
 
Suhr discovery analog delay
Chase Bliss cxm1978
2e Vertice filterbank
wilde niets meer kopen dit jaar maar dat Vertice filter is zo mooi en ik dacht 1 is ook maar alleen ....
 
-Mogami cable 4 polig voor Diy mics.
-Classic recording deccatree goedkoopste boek vorm.
-40 euri aan xlr connectors
 
- Gigbag voor stratocaster
- Mad Professor Mellow Yellow Tremelo Hand Wired pedaal
- Mad Professor Tiny Orange Phaser pedaal

- Catalinbread Echorec delay pedaal
- EHX Silencer gate pedaal
- EHX Deluxe Big Muff Pi overdrive/distortion pedaal
 
Back
Top