Je laatste 3 aankopen??

- Overloud TH-U Classic American expansion
- Overloud TH-U Classic British expansion
- Overloud Vocs 30 Heritage HW expansion
 
wat heb je voor die upgrade betaald? van arturia v5 naar v8? en kreeg je ook de nieuw sq80v?
Upgrade ging voor 149 euro inclusief sq80v. Was voor mij wel heel aantrekkelijk. Heb in het verleden ooit een Esq-1 gehad die me erg beviel. Had ik nooit weg moeten doen.
 
Upgrade ging voor 149 euro inclusief sq80v. Was voor mij wel heel aantrekkelijk. Heb in het verleden ooit een Esq-1 gehad die me erg beviel. Had ik nooit weg moeten doen.

ok, dan is het voor iemand die V6, V7 heeft even duur.... zoals ik, heb V7, en OB-Xa, b.v. dat wordt dan niet meer meegerekend.

ja, de spijt achteraf hè, ik zit te denken aan wat spullen uit de studio te verkopen, maar; zal ik er spijt van krijgen? er is geen absolute noodzaak. gelukkig. nou ja.

terug, naar arturia, dan zou V9, uiteindelik ook weer €149 zijn, over 2 jaar of zo. zolang kan ik wel wachten, denk ik. het aanbod is wel zéer verleidelik moet ik zeggen, al ben ik niet meer zo in vintage synths, al gebruik ik degene die ik heb zeker nog. en met groot plezier. in V8 + sq80v mooi spul, voor weinig... goed.. dank!
 
ST Valley People Dyna-mite
ST Overstayer MAS extended
Cherry Audio Mercury 4
UVI E-mulation II+
Korneff MDR
Arturia SQ80 V
 
knobula poly cinematic
motu 24ai
 
Knas - Ekdahl Moisturizer
E440 VCF van synthesis technology (ik heb al een motm 440 of 2, maar mis die in eurorack)
Mosaic - multiple 1U
Benieuwd wat je met de knas doet. Ik krijg er niks fraais uit.
 
Het snarenavontuur gaat verder!

- Afstelbeurt voor de stratocaster
- Gitaarstandaard
- Fender Player Series Jazz Bass Capri LH
 
Laatst gewijzigd:

Attachments

  • A97CCD23-3884-428D-AE26-247423FB24FC.jpeg
    A97CCD23-3884-428D-AE26-247423FB24FC.jpeg
    259,3 KB · Bekeken: 89
Back
Top