Je laatste 3 aankopen??

Misschien moeten we een topic aanmaken.
Je laatste 3 'bijna' aankopen.
Die al lang in je winkelmandje zitten.
Of die je al maanden in de gaten houdt.
Of die je bijna op MP hebt gekocht.
Maar waar je de trekker toch 'net' niet hebt overgehaald.


Lijkt me ook wel leuk om te lezen ;P
 
Misschien moeten we een topic aanmaken.
Je laatste 3 'bijna' aankopen.
Die al lang in je winkelmandje zitten.
Of die je al maanden in de gaten houdt.
Of die je bijna op MP hebt gekocht.
Maar waar je de trekker toch 'net' niet hebt overgehaald.


Lijkt me ook wel leuk om te lezen ;P
Of ook een topic welke 3 ga je zeker niet kopen.
 
Deluge, Wavestate, Hydrasynth op korte tijd. ff GAS genoeg dus, zal handleiding stapel is gaan beginnen lezen
 
Toch maar een OB6 Desktiop besteld. Merk dat ik heel onrustig wordt van de Crave, TB3 en Model D. Door de onboard sequencers, modulaire opties die ik niet gebruik en daardoor niks uit m’n vingers krijg. De SE-20 is voor mij al de betere D en ik ben gewoon een preset tweaker / pusher En wil recall
dus vanavond de Behringers weer inpakken en morgen hopelijk eindelijk weer eens focus op doorpakken, ipv dromen en noodlen met opties waar ik geen vrede mee kan vinden :D de noodle hoek blijft dan met de Mother32/DFAM/Subharmonicon en de MOOG patch boeken.
Dus meer een “ze konden bijna blijven, maar toch niet” reply.
en hoe goed Behringer ook bezig is, niks af te dingen op hun line-up, wringt het nog steeds in mijn studio. :D
 
Ja als je presets tweaken leuk vind kun je idd vrij weinig met de model D.
Ik heb die ook en een pro one maar houd juist van patches maken.
Toch heb ik een pro one met geheugen gekocht de Pioneer Toraiz As1.
Komt ook nog een Soundcraft K1 aan.
 
AS1 ook nog naar gekeken, maar met m'n Moog One, SE-02, Prophet10, Mother-32 toch al aardig wat benadering daar. Zo met de OB6 helemaal.
de OB6 is eigenlijk gekomen door Synaptics Obsession VSTi de toch meer brassy sound, die toch net weer een tandje scherper / minder rond is dan op de Moog One. De One doet OB ook aardig, maar blijft de Moog saus houden.
 
cool, zo heb je de 3 vetste anapoly's die er op de markt zijn.
Ik heb de as1 voor combi met de sp16 om een live/jam set te bouwen. Recal en modulatie vanuit de sp16 is dan wel handig.
We zullen het zien.
 
Yep, de AS-1 is gewoon een gave bak, ik heb ook de SP16 en de Squid. Misschien als ik hem straks ergens nog voor 400,00 kan ritselen toch gewoon er bij pakken, al is het maar om het Toriaz circus compleet te hebben ;)
 
400? Ik heb er 1 voor 300 opgepikt. Dus dat moet jouw ook lukken.

Ja de AS-1 lijkt me erg tof. Zeker in combi met de SP16

Ik heb een Electra One Controller Editor dus als je die aan de AS-1 hangt kun je alle controls en instellingen per patch zien.

 
Alle Behringer eruit, OB-6 erin....
 

Attachments

  • IMG_2571.jpg
    IMG_2571.jpg
    245 KB · Bekeken: 96
Back
Top