Je laatste 3 aankopen??

Na maandenlang te twijfelen tussen de Korg SQ-64 en Arturia BeatStep Pro heb ik eindelijk de knoop doorgehakt en heb

  • Arturia BeatStep Pro (de zwarte)
  • MIDI kabels
  • twee plankjes en bevestigingsmateriaal

aangeschaft. De plankjes zijn om de monitorspeakers op te zetten :D
 
- Akai Force (werkt echt goed en fijn)
- PerFourmer (heel interessant ding, tunen is alleen niet altijd leuk)
- Subsequent 37 (geruild voor Pro 3. Prima tevreden mee)

Hopelijk ergens in het komende half jaar ook een PolyBrute of een UDO Super 6
 
- Akai Force (werkt echt goed en fijn)
- PerFourmer (heel interessant ding, tunen is alleen niet altijd leuk)
- Subsequent 37 (geruild voor Pro 3. Prima tevreden mee)

Hopelijk ergens in het komende half jaar ook een PolyBrute of een UDO Super 6
Cool.
Ik heb de S37 en ben aan het kijken naar een andere box voor naast of ipv m'n MC-707.
De Force staat ook op de lijst.
Net als de MPC Live Mk 2 en de Deluge trouwens.
Maar m'n verstandige kant heeft besloten dat ik nog een tijdje ga wachten.
Tijd en budget zijn er niet voldoende.
Hopen dat m'n gaspedaal niet spontaan ingedrukt wordt en ik wel ineens een nieuwe box heb :)
 
Hoe bevalt die?
Speel technisch zeker niet mis, fatar toetsen TP/100
Controller voor zij die wat kunnen spelen en zes octaven nodig hebben,de rest moet ik nog bekijken.
Heeft positieve reviews gehad.
 
Cool.
Ik heb de S37 en ben aan het kijken naar een andere box voor naast of ipv m'n MC-707.
De Force staat ook op de lijst.
Net als de MPC Live Mk 2 en de Deluge trouwens.
Maar m'n verstandige kant heeft besloten dat ik nog een tijdje ga wachten.
Tijd en budget zijn er niet voldoende.
Hopen dat m'n gaspedaal niet spontaan ingedrukt wordt en ik wel ineens een nieuwe box heb :)
Hahaha. Ja dat gebeurt soms ineens he. Ik snap ook niet helemaal hoe dat werkt :'). Ik heb de Deluge ook geprobeerd maar ik kon niet over het feit heen dat het geen scherm/zo weinig knoppen heeft. Dat gezegd hebbende, de sequencing en de song mode zijn echt goed.
 
Speel technisch zeker niet mis, fatar toetsen TP/100
Controller voor zij die wat kunnen spelen en zes octaven nodig hebben,de rest moet ik nog bekijken.
Heeft positieve reviews gehad.
Ik ben er wel benieuwd naar, ben niet echt een pianist, maar mis soms wel een octaafje op m'n 49key controller.

Heb je toevallig wel eens op een Nord Stage 3 compact gespeeld?
(ik hoop dat hij daar bij in de buurt komt qua spelen)
Dat zijn niet echt gewogen toetsen, maar wel beter dan wat ik tot dusver heb gespeeld (en ook lichter, wat ook wel weer een voordeel is)
 
Hahaha. Ja dat gebeurt soms ineens he. Ik snap ook niet helemaal hoe dat werkt :'). Ik heb de Deluge ook geprobeerd maar ik kon niet over het feit heen dat het geen scherm/zo weinig knoppen heeft. Dat gezegd hebbende, de sequencing en de song mode zijn echt goed.
Hahahahahahahaha.
Je slaat de spijker op de kop met die Deluge.
Hoewel ik niet per sé een mega scherm 'hoef' is dit wel heel karig.
Net als die multi knoppen die van alles doen. Daar kan ik met m'n brein niet bij of dat werkt voor mij.
Ja, die sequencer lijkt me prettig idd, maar het gebrek aan aanslaggevoeligheid is dan weer een gemis.
Ik zou hem ook graag helemaal stand alone willen gebruiken (ergens in een bos oid) en dan lijkt het me lastig spelen zonder aanslaggevoeligheid.
En tenslotte kan ik nog niet zo goed overzien hoe ik 'na de deluge' verder moet met m'n performance.
Momenteel gebruik ik graag de multi out van de 707 (via USB), maar zo iets ontbreekt helemaal (hardware of software), dus hoe ga ik dan naar de DAW om af te mixen etc.
Genoeg redenen om nog even te wachten iig.
 
Hahahahahahahaha.
Je slaat de spijker op de kop met die Deluge.
Hoewel ik niet per sé een mega scherm 'hoef' is dit wel heel karig.
Net als die multi knoppen die van alles doen. Daar kan ik met m'n brein niet bij of dat werkt voor mij.
Ja, die sequencer lijkt me prettig idd, maar het gebrek aan aanslaggevoeligheid is dan weer een gemis.
Ik zou hem ook graag helemaal stand alone willen gebruiken (ergens in een bos oid) en dan lijkt het me lastig spelen zonder aanslaggevoeligheid.
En tenslotte kan ik nog niet zo goed overzien hoe ik 'na de deluge' verder moet met m'n performance.
Momenteel gebruik ik graag de multi out van de 707 (via USB), maar zo iets ontbreekt helemaal (hardware of software), dus hoe ga ik dan naar de DAW om af te mixen etc.
Genoeg redenen om nog even te wachten iig.
Ja precies. Een scherm zoals bij elektron is prima. Als je het bos ermee in wilt is de MPC Live wellicht ook interessant
 
cassettedeck waar ik in de late 80's stotterende fx mee deed terug gekocht
paar stofhoezen van thomann voor poly's
boss vo-1 pedaal wegens geen zin meer in opnieuw een vc340 en toe aan vocoder & robots :)
 
Net maar een peak besteld, had nog een 5% verjaardagscode.
Bij Bax? Ben deze ook al een paar dagen aan het volgen, ze hadden er 5 in stock, jij koopt er een en nu hebben ze er 6 in stock. Ruikt naar dozenschuiverij...
 
lijkt erop dat peaks worden gedumpt voor 1K€ voor dat bedrag wil ik wel een digitale synth in mijn rack, zit nog steeds te wachten op m'n Oxi One
 
Waarom niet de versie met 88 toetsen?
Heb een digitale piano en een 88 versie is meer voor klassieke stukken, op de SL73 speel ik meer elektronische muziek.En een 88 versie kost meer.
 
Back
Top