Je laatste 3 aankopen??

- Ibanez DD200 vintage digital delay
- Lexicon LXP-15 vintage digital multifx
- Cyclone Analogic TT-303 v2 Bass Bot (black)
 
Laatst gewijzigd:
veel teveel alweer om onder 3 te posten :D
Verschijnt wel eens hersteld...
Ok i went full mental ookal was 't voornemen niks te kopen dit jaar... Klein kuchje... Heb mezelf echt nu zo dat mijn volgende auto een heel klein oud 2ehandsje zal worden... voel me nog steeds slecht haha. Er gaat echt ook wat weg, want dit kan ik anders niet waarmaken.
Juno 106
Pulsar 23 (wist je al)
Roland R8mkII
Kurzweil K2000 rack dus
Tt303 mkii nog nt geleverd
Tr909
En die Linndrum werd 't niet... Het werd echter beter... LM1 :halleluja

Ik probeer nog ff wat gear dat hier slaapt en dan zien jullie wel wat er nog te koop verschijnt...
minimoog wist je al. Denk nog ff aan de sub 37 en de ob6 in de etalage te zetten.
 
Ok i went full mental ookal was 't voornemen niks te kopen dit jaar... Klein kuchje... Heb mezelf echt nu zo dat mijn volgende auto een heel klein oud 2ehandsje zal worden... voel me nog steeds slecht haha.
En die Linndrum werd 't niet... Het werd echter beter... LM1 :halleluja
Welcome to the club.
 
  • Behringer Crave (Blijkt leuker dan verwacht)
  • Dreadbox Typhon (Moddervet! En hoe ze al die features in dat doosje kunnen proppen, onvoorstelbaar...)
  • Behringer MDX-2600 compressor
En kabels, kabels, kabels...
 
Discovery Pro 7.3
SSL LMC+
Cherry Audio memorymode
Korg Collection 3
Arturia FX Collection 2
Softube Tape Echos
 
Ik pakte deze doos zojuist uit.. 18kg kattenvoer. :D De kat (Simba) moet altijd elke doos die het huis binnenkomt inwijden.. maakt niet uit wat erin zit...



Mijn laatste aanwinsten op muziekgebied:
Paar SD kaartjes (170mb/s)
Elektron Digitakt
Waldorf Blofeld
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik heb die Capri even opgezocht. Dat is een verdomd mooi gitaartje; fraaie kleur ook. Ik heb zelf deze: Squier Classic Vibe 1950s Telecaster Maple Neck Butterscotch

Klinkt prima en was niet al te duur. Zodra ik echt vorderingen maak, mag ik van mezelf een andere kopen. En zo'n Strat is toch wel een beetje een jongensdroom.
Ja, ik heb in het verleden al eens een witte Mexicaanse Fender strat gehad en die vond ik wel fijn. Deze was al in de bonus bij Bax en nog eens 15% extra met de OPISOP code maakte dit een mooie nieuwe voor een marktplaatsprijs. Dus dik tevreden mee.

Nu alleen nog leren spelen...

Die Tele ziet er ook mooi uit. Ik heb ook nog een Koreaanse Epiphone Les Paul gehad, dat was ook best een mooi ding.
 
- Fender Player Series Stratocaster Capri LH
- Standaard, band, plectrums etc.
- Dunlop Cry Baby 535Q

Mijn eerste gitaaravontuur was jammerlijk mislukt maar het blijft toch kriebelen :D
Ziet er heel goed uit die Fender!! :) Ben benieuwd.

Zelf ooit een ouwe Hohner gekocht nadat de Yamaha gitaar teveel kuren kreeg. De Hohner is echt super degelijk maar ziet er alleen niet echt fancy uit..
Die software modeling is echt te gek tegenwoordig ja.. heb weleens met Guitar Rig gespeeld.. toch later wat hardware multi fx gekocht van Digitech.. De Digitech RP360xp als laatste en ben ik heel tevreden over. Is ook (virtueel) te proggen in een computer maar is gewoon via hardware te bespelen (en ook te proggen als 't moet).

Tweedehands zijn ze nu te vinden tussen de 75 en 100 euro.. en bevalt het niet, verkoop je 't zo weer.

Als je echt pro spul wilt?? Line 6. Geloof dat Roland ook wat guitar fx pedaals uitbrengt maar niet echt bekend mee.

Hieronder een videootje van de virtuele omgeving van die Digitech.. maar check demo's ervan.. klinkt fantastisch voor wat het kost.. :)



ow.. was ook zo ja.. is tevens ook audiokaart..

 
Laatst gewijzigd:
Ik zou wel zo'n Kemper Profiler willen, maar die zijn wel echt duur. Daarvoor wil ik wel eerst fatsoenlijk wat akkoorden kunnen spelen ofzo.
 
Ik zou wel zo'n Kemper Profiler willen, maar die zijn wel echt duur. Daarvoor wil ik wel eerst fatsoenlijk wat akkoorden kunnen spelen ofzo.
oh wow... dat is echt wel de creme de la creme.. :{ Wat voor stijl ga je spelen?? Met een Strat gok ik dat je niet voor deathmetal gaat?? :D
 
Back
Top