Je laatste 3 aankopen??

Ik heb weer diep in de buidel getast, veel software...

Hardware:
Electra One

Software:
Mooie deal gekregen om voor weinig mijn Waves Platinum bundle te upgraden naar Horizon (17 plugins extra). Voor dat bedrag (€100,-) kreeg je dan ook nog de keuze uit nog extra 3 gratis plugins (Codex, Element en Clavinet gekozen).
Cherry Audio PS20, DCO-106, CA2600, Eight Voice, Polymode
Arturia Pigments
DS Thorn
Unfiltered Audio Lion
AudioThing Wires, Things - Motor, Things - Tilt (nou ja, die was gratis eigenlijk als je 1 van die andere Audio Thing plugins had)
Toontrack MIDI packs Movie Scores – Suspense (EZkeys) & Soul Grooves (EZDrums)
Cockos Reaper licentie (zou tijd worden...)
Harrison Mixbus upgrade van v6 naar v7
En gratis Bitwig 8 Track opgepikt.

Als ik nu geen goeie tracks kan maken, dan weet ik het ook niet meer! :engel:
 
KIngkorg Black-Blofeld-originele grote potmeterknoppen voor Werkstatt Moog
 
NICE! en?
Heel tof, geeft wel een extra dimensie aan het gebruik van softsynths. Ik heb die eigenlijk altijd een beetje links laten liggen vanwege het gebrek aan knoppen, maar de E1 lost dit voor mij wel op. Ik had in eerste instantie ook nog naar een MIDI Fighter Twister en een Faderfox EC-4 gekeken, maar ik had toch het idee dat het gebrek aan visuele terugkoppeling die apparaten nog steeds niet dè oplossing zouden zijn. En de E1 is weliswaar duurder, maar lost die beperking wel op. Het is nu gewoon veel makkelijker werken eens je een preset gemaakt hebt. Als je een paar minuten aan het tweaken bent heb je (omdat je 'm zelf kunt indelen zoals jij 'm logisch vindt) 'm zo in de vingers en lijkt het veel meer op werken met een echte synth.
Het werken met hardware synths ben ik nog niet ingedoken, uiteindelijk wil ik wel mijn Prophecy gaan mappen omdat de beschikbare editors allemaal een beetje abandonware zijn. Gelukkig zijn er al veel gebruikers bezig met andere synths te mappen, de community is aan het groeien. Het is ook mooi om te zien dat suggesties door gebruikers goed opgepikt worden door de ontwikkelaars. Als je een goed idee hebt is er een goeie kans dat het ook geimplementeerd wordt. Ik vind het iig een absolute aanrader als je veel ITB werkt.
 
Ziet er erg aantrekkelijk uit,zou hem zo kopen,maar moet ik nu verplicht verbinden met het internet om het ding te programmeren,wat een onzin weer?
 
Ziet er erg aantrekkelijk uit,zou hem zo kopen,maar moet ik nu verplicht verbinden met het internet om het ding te programmeren,wat een onzin weer?
Tja, dat is een nadeel inderdaad. Maar ze zijn ook bezig met een offline editor, dus dat kan een kwestie van tijd zijn. Ik moet zeggen dat ik het soms juist wel handig vind; op de bank in de huiskamer vast de preset bouwen op een huis-tuin-en-keuken laptop en vervolgens in mijn studiootje de preset even inladen en gaan. Het uitwisselen van presets door verschillende gebruikers wordt zo ook wat vereenvoudigd.
 
Ik kocht bijna 2 keer een jup 4 en deed de ob6 weg, maar dat liep anders...

2 drumulators, de 1e ging retour. Midi kit heb ik nog gekocht van CHD maar ben ik niks mee want drumulator 2 heeft al midi
2e hands jaspers en wat extra dragers
boel kabels
korg MS20 mkI AT LAST -- was er al vele jaren naar op zoek tegen een 'normale' prijs. - was ondertussen niet meer zo'n believer na vergelijk met de uitmuntende ms20 mini (laat niemand je anders wijsmaken ,een goeie mini is een goeie ms20) - maar zijn lot kruiste mijn pad, heb 'm dus TOCH nu :)- wordt schitterend al die kassa's naast elkaar (SQ 10 / ms10 / ms20)
stekkerdozen
rackgeleiders voor n diy dingetje
vast nog wel wat
 
Laatst gewijzigd:
Cherry Audio PS-20
Cherry Audio DCO-106
Gabe's "Ultimate One-Shot Pack" (sample pack)
 
Ja maar hij is wel behoorlijk bekrast bovenaan.
Ik had geen 70% extra
Poen over voor een “geservicede” zonder krassen. Jij? Ik kan hier prima mee leven.
Schermafbeelding 2021-05-23 om 16.30.04.png
 
Laatst gewijzigd:
De mijne is nog een stuk meer reliced (en dan heb ik de gabbersticker achteraan er al van gehaald) maar hij werkt perfect en het is een ontieglijk schreeuwende Mk1, dus ik ben helemaal blij. Hoeveel moet een "mint" exemplaar tegenwoordig wel niet kosten, en die klinkt in het beste geval even goed. Ik ben zuinig op mijn apparaten, maar als de prijs in verhouding is tot de staat en die staat op voorhand duidelijk omschreven, kan ik best leven met een synth die zijn jaren wat toont.
 
Een zootje condensatoren om mijn JP8000 te recappen.

Wordt tevens mijn eerste SMD klus.. ai..
 
Decapitator, Chiral en Mrs. Mills Piano
 
Back
Top