Je laatste 3 aankopen??

weer teveel gekocht 8D heb weinig kunnen doen afgelopen jaar in 'gezamelijkheid', dan maar goed opknappen, bekabeling nog eens doen, reparaties, etc. en gear kopen :P
- AJH Synth wavetwist and distortion
- Juno6 (laten opknappen en modden met Tubbutec, door forumlid nmnn.. wederom super gedaan!)
-
teletronix La2a clone dubbel-kanaals
- begonnen aan 500 series, met goeie binnenkomers: neve 1073lb+eq, greatriver eq32 + pwm501, portico517. (en een a-design atty, om te kunnen oversturen zonder m'n geluidskaart te clippen.. werkt perfect!)

Ook wat pech gehad.. 2 zendingen van verschillende verkopers, kapot aangekomen via postnl, in 1 week. Gelukkig is/wordt het allemaal keurig opgelost met verkopers, dat doet een mens goed.
Vanaf nu ga ik zoveel mogelijk maar ophalen, ben hier wel van geschrokken.

Kan niet wachten om weer volgas te gaan opnemen als de versoepelingen er zijn, om alles goed te leren kennen.. of opnieuw te leren kennen, zoals de microfoons door deze set
 
Laatst gewijzigd:
meer, meer kabels

Ja, komt daar ooit een einde aan? De laatste drie dingen hier:

- Inderdaad, nog wat meer kabeltjes...

- Op zoek naar een redelijk aantal toetsen van normale grootte (dus geen minikeys) kwam ik uiteindelijk een Kawai K1 tegen. Prima toetsen, voor zover ik kan beoordelen. En je krijgt een leuke vintage synth erbij die zich redelijk gemakkelijk laat editen.

- Onderdelen om te zien of ik een klein, maar experimenteel orgeltje kan realiseren... :D


Ook wat pech gehad.. 2 zendingen van verschillende verkopers, kapot aangekomen via postnl, in 1 week. Gelukkig is/wordt het allemaal keurig opgelost met verkopers, dat doet een mens goed.
Vanaf nu ga ik zoveel mogelijk maar ophalen, ben hier wel van geschrokken.

Dat is balen. :( Afkloppen, maar heb daar nog geen probleem mee gehad. Ik had met bovengenoemde K1 een als-dat-maar-goed-gaat-gevoel erbij, maar die kwam hier ook goed aan, via Postnl. De verkoper was niet echt zuinig met bubbelwrap, dat helpt misschien ook wel. :)
 
Dat is balen. :( Afkloppen, maar heb daar nog geen probleem mee gehad. Ik had met bovengenoemde K1 een als-dat-maar-goed-gaat-gevoel erbij, maar die kwam hier ook goed aan, via Postnl. De verkoper was niet echt zuinig met bubbelwrap, dat helpt misschien ook wel. :)
Je moet altijd vanuit gaan dat ze met je doos gooien en op gaan staan om achter in de bus te komen, die lui hebben geen geduld of respect voor spullen van een ander. Als je daar rekening mee houdt, dan kan het alleen nog maar misgaan in geval van brand/heftruck die er de lepels doorheen steekt/mega kettingbotsing.
 
Ook wat pech gehad.. 2 zendingen van verschillende verkopers, kapot aangekomen via postnl, in 1 week. Gelukkig is/wordt het allemaal keurig opgelost met verkopers, dat doet een mens goed.
Vanaf nu ga ik zoveel mogelijk maar ophalen, ben hier wel van geschrokken.
Zal wel een nieuwe in het sorteercentrum in je regio zijn komen werken, zal wel na een paar weken weer ontslagen worden wegens wanprestatie en dan maar hopen of er dan wel een normale wordt aangenomen en geen halfzachte pseudo rambo.

Lekker kut voor de verkopers ook.
 
Zal wel een nieuwe in het sorteercentrum in je regio zijn komen werken, zal wel na een paar weken weer ontslagen worden wegens wanprestatie en dan maar hopen of er dan wel een normale wordt aangenomen en geen halfzachte pseudo rambo.

Lekker kut voor de verkopers ook.
Zoiets vermoedde ik ook ja, en inderdaad kut voor de verkopers, beiden waren ontdaan en gelukkig geen enkele vervelende discussie. Samen oplossen :)
 
Arturia Polybrute
Novation Summit
ASM Hydrasynth

En een speciale vermelding van een ruil voor een dreadbox typhon en een korg minilogue xd
 
Spectrasonics keyscape

OB-6 ook nog even in mijn hoofd gezeten (alweer) maar hoe mooi ik het geluid ook vind van die synth triggers het geen ideeën voor het maken van muziek. Zonde van het geld dan om er alleen beetje op te spelen en niets mee te maken.
 
Dat vraagt gewoon om wat foto's. :)
Deal gemaakt en nog 4x Bruel&Kjaer osc en 2 filters gekocht, moet nu eerst studio verstevigen vanwege gewicht, als spul is geïnstalleerd maak ik wel een paar foto,s
kan nu 6 voice B&KJ maken met 3 filters dit in combi met de Knifonium buizenbak gaat heel leuk worden behalve stroom rekening dan.
 
PRF 7-78 Contactspray
Akai MPK Mini mk3 Black
SCV Electronics 231 SP (Van deze EQ is er bijzonder weinig info te vinden op internet. Iemand meer achtergrond info over SCV?)
 
Elektron Model:Cycles
TC Electronic Hall of Fame 2
(nog meer) kabels :bekdicht:
 
Ik kocht 3(!) basgitaren uit een boedel: 2 Yamaha BB5 bassen en een Bass Collection. Nu heb ik er 4 thuis staan, en da’s zeker 2 teveel. Maar ik kan nu wel in alle rust bedenken welke het beste bij me past :)

Verder ook hier kabeltjes.
Die PRF contactspray, werkt dat goed op draaipotmeters?
 
Ik kocht 3(!) basgitaren uit een boedel: 2 Yamaha BB5 bassen en een Bass Collection. Nu heb ik er 4 thuis staan, en da’s zeker 2 teveel. Maar ik kan nu wel in alle rust bedenken welke het beste bij me past :)

Verder ook hier kabeltjes.
Die PRF contactspray, werkt dat goed op draaipotmeters?
4 kan je makkelijk hebben, geloof me! ;)
 
Back
Top