Je laatste 3 aankopen??

Eventide Clockworks Bundle
Eventide H9 Plugin Series Bundle
Cherry Audio Eight Voice Synthesizer
 
-2x Motu HD192 in 1 koop, zouden defect zijn, geen geluid + slechte ventilatoren. Alleen de ventialtoren hoeven vervangen, denk dat de vorige eigenaar ze rechtstreeks op Firewire had aangesloten en dat geeft geen geluid, op de PCI-E kaart werken ze perfect.

-AMD Ryzen 9 5950x upgrade voor DAW

-Jedson Lapsteel guitar
 
- stapeltje patchkabels, met een tiptop stackable.
- een koptelefoon met een vlakke responsecurve (de AKG K240, echt een heel chill ding)
- en m'n eerste echte serieuze synthesizer de Behringer 2600, kerstboom editie.
 
Alleen software deze keer:

- Arturia V Collection upgrade van 7 naar 8
- Puremagnetik Spectral Suite
- Knif Audio Knifonium
 
-2x Motu HD192 in 1 koop, zouden defect zijn, geen geluid + slechte ventilatoren. Alleen de ventialtoren hoeven vervangen, denk dat de vorige eigenaar ze rechtstreeks op Firewire had aangesloten en dat geeft geen geluid, op de PCI-E kaart werken ze perfect.
Nice
- Arturia V Collection upgrade van 7 naar 8
Echt een hele mooie synthsuite. Dit naast die van Roland en je hebt een kompleet synthmuseum.
 
Alleen software deze keer:

- Arturia V Collection upgrade van 7 naar 8
- Puremagnetik Spectral Suite
- Knif Audio Knifonium

o ja, het is de Spectral Suite, mooi spul. de knifonium, een pandemonium... maar een heerlikke..
8 waag ik me nog niet aan, ik heb de OB-Xa, en de JUP-V4 al (kon je upgraden vanuit V7). moog is bizonder, de juno, lijkt me ook mooi. wellicht de eerste keer dat ik een kollektie zal overslaan. ik vind zelfs de Mini-V3 erg goed.. dus... daar ligt het niet aan..
 
Echt een hele mooie synthsuite. Dit naast die van Roland en je hebt een kompleet synthmuseum.
Zeker ja! Ik heb zelf ook een Juno-60 en moet zeggen dat de versie die Arturia heeft gemaakt toch echt goed in de buurt komt. Ik heb ze niet 1-op-1 vergeleken, maar puur op gehoor denk je wel: da's een Juno. Ik denk dat je in een mix het verschil niet merkt. En de tekortkomingen van het echte apparaat (vooral bv het ontbreken van aanslaggevoeligheid) worden hierin mooi opgelost. Het enige wat ik nu nog mis is echte knoppen, want dat doet toch wel echt veel m.b.t. de interactie.

o ja, het is de Spectral Suite, mooi spul. de knifonium, een pandemonium... maar een heerlikke..
Volgens mij ben jij ook de schuldige dat ik die Spectral Suite gevonden had... ;) Mooi prijsje voor wat anders-dan-anders plugins, maar k moet wel eerlijk zeggen dat ik er ook niet meer voor betaald zou hebben. Moet er nog wat dieper in duiken. Die Knifonium is meer instant gratificatie:heerlijk rauwe sound, de (lage) prijs meer dan waard!
 
Het enige wat ik nu nog mis is echte knoppen, want dat doet toch wel echt veel m.b.t. de interactie.
Zoek een SYSTEM8 dat is de ultieme controller voor substractieve synths, ik bedien alles ermee. Ik heb hem niet eens meer analoog aangesloten, omdat ik de plugin ook heb. Werkt echt goed. Nadeel is dat er maar 1 LFO op zit dus synths met meer dan 1 LFO wordt lastig maar de rest zit er allemaal op. Je kan wat knoppen die andere synths niet gebruiken ervoor (bijv tone control en die efx parameters kan je daarvoor gebruiken) Arturia suite, U-He, Cherry Audio, TAL en alles wat je midi kan mappen werkt erop.
 
Zoek een SYSTEM8 dat is de ultieme controller voor substractieve synths
Ik heb daarvoor al de Electra One op het oog. Ik heb geen plek voor nog meer keys, dus qua grootte valt hij ook al af. Maar met de one kun je bv ook templates voor FM synths gebruiken. Is meer een flexibele alles-in-1 controller en lekker klein en handzaam. Ik ga 'm ook inzetten voor mijn Prophecy bjvoorbeeld. Die heeft ontzettend veel parameters (oa 4 LFO's) die alleen allemaal wat lastiger te zijn via het eigen menu. Ben alleen nog aan het wachten op de eerstvolgende batch van de One.
 
Zeker ja! Ik heb zelf ook een Juno-60 en moet zeggen dat de versie die Arturia heeft gemaakt toch echt goed in de buurt komt. Ik heb ze niet 1-op-1 vergeleken, maar puur op gehoor denk je wel: da's een Juno.

1 April is volgende maand maar pas he!
 
Softube Volume 5
Cherry Audio DCO-106
Cherry Audio CA2600
 
Brainworx bx_greenscreamer
Unfiltered Audio Bass-Mint
Brainworx bx_metal2
Brainworx bx_oberhausen
Brainworx bx_townhouse Buss Compressor
Brainworx bx_bluechorus2
Brainworx bx_distorange

Gotta catch 'em all :P
 
Back
Top