Je laatste 3 aankopen??

Garfield mini doc synchronizer
Korg Prologue 16
Cirklon met extra brooddoos en rackoren, kabel van 3m en houten zijkantjes. Omdat ik nog niet weet waar ik m zal plaatsen... Nu maar kijken of ie Maschine deels zal vervangen... Dat weet ik zo nog niet.
 
  • QAM Rides in the Storm multiple
  • vpme.de Zeroscope (had ik véél eerder moeten aanschaffen! Alles wordt zoveel meer inzichtelijk nu)
  • Behringer 140 dual envelope & lfo
  • Tiptop Audio Z-DSP :luv: (wát een FX beest is dit zeg!)
 
Aly James LAB VS-DSX
SSL X-Delay
SSL Fusion Violet EQ
SSL Fusion Stereo Image
UVI Dual Delay X
Cherry Audio Galactic Reverb

Dat was het wel weer zo'n beetje, geloof ik
 
Roland GP-8
Roland RSS-10
Roland JV-880
Roland SC-880
Roland VP-70
Roland GR-50
Roland M-SE1
Roland M-VS1
Roland M-OC1
Roland M-DC1
Roland M-BD1
Roland A-110
Roland P-330

Roland... lekker :D

Oja: Akai ME80P :D
 

Garfield mini doc synchronizer
Korg Prologue 16
Cirklon met extra brooddoos en rackoren, kabel van 3m en houten zijkantjes. Omdat ik nog niet weet waar ik m zal plaatsen... Nu maar kijken of ie Maschine deels zal vervangen... Dat weet ik zo nog niet.
Heb je de Korg Prologue 16 nieuw gekocht? Zo ja, waar en hoeveel heb je er voor moeten betalen? Dank.
 
Nee, ik kocht m op reverb. Of beter, bij een shop in duitsland die ik buiten reverb ook kon vinden. Ik heb m 1150 betaald, incl verzend met garantie. Hij is gebruikt maar dat merk ik enkel aan de verpakking en het gebrek aan manual of ander papier dat er niet inzit.
succes met zoeken, ik dacht dat er op ebay nog wat stond, maar mijn prijs was echt wel de laagste incl
 
Je kan de Prologue 16 hier en daar vinden. Nieuw, voor 1500 (tonecontrol).
 
Laatst gewijzigd:
Kans is klein. Er staat: afh vd leverancier.
in duitsland staat er een bstock voor 1440
te vinden via ebay kleinanzeigen

italie nog een nieuw

 
Erica Black sequencer
Erica stereo fusion mixer v3
Bi -ledcolored patchkabels (heb wel nu ergens gelezen dat deze signaalvermindering of storing kunnen veroorzaken, hoop van niet)
 
- Extra etage z-stand (voorbereiding OB-X8 )
- Audiokabels
- Chase Bliss Preamp mkII Automatone
 
- IKM Tascam Tape Collection
- IKM Tape Machine Collection
- Spectralayers Pro 9 (update)
- Plogue Bidule
- Soundmorph Dust
- Physical Audio Dual Spring Reverb
- Physical Audio Dynamic Plate Reverb
- u-he Hive 2
- u-he Bazille

(meer dan 3..... maar de meeste (ver) onder de sale prijs, 2e hands. en u-he was erg vriendelik, bij voorbeeld...)
 
- Heb een set met frames van 126hp voor 4x 3u en 1x 1u besteld bij clicksclocks.de, nu wachten op de post, het zou mogelijk 4-6 weken duren (ik woon in Canada). Daarna twee cases bouwen.
- Net een gebruikte Cre8audio Chipz module opgehaald voor $50 (38 euro), heb er alleen nog geen ruimte voor :)
 
Heb wat aan de akoestiek in mijn studio gedaan.
 

Attachments

  • IMG20220725145409.jpg
    IMG20220725145409.jpg
    70,2 KB · Bekeken: 66
Hoe klinken ze? Ben namelijk al erg tevreden over mijn ToneBoosters Reelbus.

kan nog niet veel over zeggen, heb ze via de group buy, voor €25... sja, 2e hands omweg.. Toneboosters Reelbus lijkt me wat breder inzetbaar, en erg goed lijkt me (kende ik niet..), terwijl IKM zich echt richt op de emulatie, ik heb wel even wat met de TASCAM Collection 'gespeeld'; ik vond de resultaten (al heb ik zie niet gebruikt, hoorde niet bij de track) wel zoals ik wilde. later meer... in een ander draadje..
 
Patchbays
Kabels
Widescreen monitor + monitor arm

Het is even wat plannen en puzzelen maar ik hoop zo eindelijk tot een nette, aangesloten en ergonomische studio te komen.
 
Back
Top