• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SRX-03, Wavestation A/D, Microwave I OS2 en restjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.284
Ik wil ruimte in de Spaghetti studio en in m’n hoofd. Daarom forse opruiming. Het meeste gaat toch wel met pijn in het hart weg. Geen haast dus verwacht geen prijsverlagingen. Alleen korting bij koop meerdere items, 25% eraf als je alles in 1 keer koopt *D.
De expansiekaarten gaan in principe alleen als set weg, liefst in combi met de JD-990.
Hou de thread in de gaten want er komt binnenkort nog meer bij als ik besloten heb welke nog meer weg mogen (samplers, drumdozen en analoge synths).
Geen interesse in ruil tenzij: Minimoog Model D, EMS Synthi (Putney), Roland SH-7, ARP2600 (en meer van die onzin), Filtered Coffee MS20 filter.

Here we go……………………

Kawai K5000S
Zeer diepe digitale synth. Additieve synthese. Krachtige sounds dankzij grote dynamiek. 128 LFOs (!) voor eindeloos evoluerende pads. Goede arpeggiator, ook voor zelfgeprogrammeerde loopjes, effects. Fijn keyboard met lange toetsen. Een toets is ooit gebroken geweest en is stevig gelijmd. Met originele handleidingen. Laatste Operating System. 450 euro

Korg Poly800 mkII
Met Moogslayer mod (draaiknoppen voor filtercutoff en resonance, zeer bruut!), netjes uitgevoerd door Boemtsjak. Met originele handleiding en adapter. 150 euro

Roland JX-3P
Zwaar onderschatte 2 DCO analoge synth. Mag weg omdat ik er nu twee heb. Deze is near mint, echt heel mooi. Uitgeprinte pdf handleiding.175 euro.

Roland SH-09
Mijn schatje. Mag een nieuw vriendje omdat ik haar heb gedumpt voor een SH-2. Near mint. 400 euro.

Korg M-500SP
Erg geinig klein synthje uit de jaren 70. Veel gebruikt door Orchestral Manoevres in the Dark op hun eerste plaat. Met ingebouwde speaker (aan onderzijde). Presets kunnen gemengd worden. Beperkte synthese mogelijkheden maar hyperanaloge sound. Komt met setje originele patchkaarten! Flinke kraak in de selector switch. Daarom 125 euro. Na reparatie wordt het natuurlijk meer.

Korg MS10
Klassieke 1 VCO synth met panel voor semimodulaire patchwerk. Kraak in filter cutoff potmeter. Daarom 350 euro. Na reparatie natuurlijk meer.

Kawai K4r
Fraaie no-budget ruwe digitale synth. Dankzij bron van ringmodulator ultrabizarre klanken. Met Analog Synths expansie card. Met handleiding en adapter.

Korg Wavestation A/D
Top van de Wavestation lijn. Met input mogelijkheid (vandaar A/D: analoog digitaal) om externe geluiden mee te laten lopen met je wavesequences. Ook erg goede on board effects waardoor je’m ook als multieffect bak kunt gebruiken. Met WSC-1 Piano Card en handleidingen. 350 euro

Roland JD990
Volgens velen de mooiste digitale synth ooit. Zeer sprankelend geluid, diepe editmogelijkheden. In perfecte staat. Met originele handleidingen. 350 euro. Zie verder voor bijna complete set uitbreidingskaarten.

Roland SR-JV80-10 BASS AND DRUM Expansion Board. Met originele verpakking (incl schroevendraaier) en handleiding. 80 euro.

Roland JD800/JD990 Cards. In originele doosjes. De hele set voor 250 euro.
Roland SL-JD80-01 Drums & Percussion Standard
Roland SL-JD80-02 Drums & Percussion Dance
Roland SL-JD80-03 Rock Drums
Roland SL-JD80-04 Strings Ensemble
Roland SL-JD80-05 Brass Section (geen doosje)
Roland SL-JD80-08 Accordeon

Roland JD800/JD990/JV2080 Waveform cards. Set van drie voor 100 euro.
Roland SO-PCM-01 Piano Selection
Roland SO-PCM-02 Guitar & Brass
Roland SO-PCM-04 Grand Piano

Roland JD990 Patch Cards. Zeldzaam! In originele verpakking. Set van vier voor 150 euro.
Roland JD9D-1 Modern Masters
Roland JD9D-2 Modern Sonics (heb ik dubbel: eentje los voor 40 euro)
Roland JD9D-3 Oz Perspective
Roland PN-JV80-07 Rich Sound Collection 4

Korg ER1 mkII
Ronkende rhythmbox. Instant grooves. Als nieuw met originele handleiding en adapter. 175 euro.

Korg ES1 mkII
Toffe groovesampler. Incl 64 MB Smart Media card vol samples. Als nieuw, met originele handleiding en adapter. Mag weg omdat ik een ESX gekocht. 200 euro.

Zoom RT323
Onwijs handig en handzaam drumcomputertje/sequencer. MIDI in EN out! Met originele handleiding en adapter. 150 euro

ART SGE MachII
Zwitsers zakmes multieffect. Met originele handleiding. 150 euro.

Behringer MDX 2100 Composer
Mooie lompe 2 kanaals/stereo compressor/limiter. Heb ik al 15 jaar: Behringer kwaliteit = OK dus! Met originele handleiding 125 euro.

Korg SDD2000
12-bits digitale delay/sampler. Met originele handleiding. 150 euro

Lexicon Jamman
De wereldberoemde originele 19-inch versie met expanded geheugen. Met voetpedaal, adapter, en handleiding. Digitale vintage! 275 euro

TC Electronics M-One XL
Erg mooi multieffect met kwaliteitsgalm, erg leuke delays algoritmes, compressor/expanders etc. Jack en XLR aansluiting digitale i/o via S/PDIF. 200 euro.
 
Roland JD990

met

Roland SL-JD80-01 Drums & Percussion Standard
Roland SL-JD80-02 Drums & Percussion Dance
Roland SL-JD80-03 Rock Drums
Roland SL-JD80-04 Strings Ensemble
Roland SL-JD80-05 Brass Section (geen doosje)
Roland SL-JD80-08 Accordeon

Roland SO-PCM-01 Piano Selection
Roland SO-PCM-02 Guitar & Brass
Roland SO-PCM-04 Grand Piano

Roland JD9D-1 Modern Masters
Roland JD9D-2 Modern Sonics
Roland JD9D-3 Oz Perspective
Roland PN-JV80-07 Rich Sound Collection 4

Verkocht en gaat ook al op weg naar Belgie
 
De TC M-One XL is ook weg. Even een update van wat er nog is:

Kawai K5000S
Zeer diepe digitale synth. Additieve synthese. Krachtige sounds dankzij grote dynamiek. 128 LFOs (!) voor eindeloos evoluerende pads. Goede arpeggiator, ook voor zelfgeprogrammeerde loopjes, effects. Fijn keyboard met lange toetsen. Een toets is ooit gebroken geweest en is stevig gelijmd. Met originele handleidingen. Laatste Operating System. 450 euro Of ruil tegen de rackversie K5000R

Korg Poly800 mkII
Met Moogslayer mod (draaiknoppen voor filtercutoff en resonance, zeer bruut!), netjes uitgevoerd door Boemtsjak. Met originele handleiding en adapter. 150 euro Stevig gereserveerd

Roland JX-3P
Zwaar onderschatte 2 DCO analoge synth. Mag weg omdat ik er nu twee heb. Deze is near mint, echt heel mooi. Uitgeprinte pdf handleiding. 175 euro.

Roland SH-09
Mijn schatje. Mag een nieuw vriendje omdat ik haar heb gedumpt voor een SH-2. Near mint. 400 euro.

Kawai K4r
Fraaie no-budget ruwe digitale synth. Dankzij bron van ringmodulator ultrabizarre klanken. Met Analog Synths expansie card. Met handleiding en adapter. 125 euro.

Korg Wavestation A/D
Top van de Wavestation lijn. Met input mogelijkheid (vandaar A/D: analoog digitaal) om externe geluiden mee te laten lopen met je wavesequences. Ook erg goede on board effects waardoor je’m ook als multieffect bak kunt gebruiken. Met WSC-1 Piano Card en handleidingen. 350 euro

Roland SR-JV80-10 BASS AND DRUM Expansion Board. Met originele verpakking (incl schroevendraaier) en handleiding. 80 euro.

Korg ER1 mkII
Ronkende rhythmbox. Instant grooves. Als nieuw met originele handleiding en adapter. 175 euro.

Zoom RT323
Onwijs handig en handzaam drumcomputertje/sequencer. MIDI in EN out! Met originele handleiding en adapter. 150 euro

ART SGE MachII
Zwitsers zakmes multieffect. Met originele handleiding. 150 euro.

Behringer MDX 2100 Composer
Mooie lompe 2 kanaals/stereo compressor/limiter. Heb ik al 15 jaar: Behringer kwaliteit = OK dus! Met originele handleiding 125 euro.

Korg SDD2000
12-bits digitale delay/sampler. Met originele handleiding. 150 euro

Lexicon Jamman
De wereldberoemde originele 19-inch versie met expanded geheugen! Met voetpedaal, adapter, en handleiding. Digitale vintage! 275euro
 
Korg ER-1 mkII is verkocht. Even een update:

Kawai K5000S
Zeer diepe digitale synth. Additieve synthese. Krachtige sounds dankzij grote dynamiek. 128 LFOs (!) voor eindeloos evoluerende pads. Goede arpeggiator, ook voor zelfgeprogrammeerde loopjes, effects. Fijn keyboard met lange toetsen. Een toets is ooit gebroken geweest en is stevig gelijmd. Met originele handleidingen. Laatste Operating System. 450 euro Of ruil tegen de rackversie K5000R

Korg Poly800 mkII
Met Moogslayer mod (draaiknoppen voor filtercutoff en resonance, zeer bruut!), netjes uitgevoerd door Boemtsjak. Met originele handleiding en adapter. 150 euro (Gereserveerd maar nog steeds niet opgehaald

Roland SH-09
Mijn schatje. Mag een nieuw vriendje omdat ik haar heb gedumpt voor een SH-2. Near mint. 400 euro. Gereserveerd, wordt volgende week opgehaald

Kawai K4r
Fraaie no-budget ruwe digitale synth. Dankzij bron van ringmodulator ultrabizarre klanken. Met Analog Synths expansie card. Met handleiding en adapter. 125 euro.
Gereserveerd tot na Pasen

Korg Wavestation A/D
Top van de Wavestation lijn. Met input mogelijkheid (vandaar A/D: analoog digitaal) om externe geluiden mee te laten lopen met je wavesequences. Ook erg goede on board effects waardoor je’m ook als multieffect bak kunt gebruiken. Met WSC-1 Piano Card en handleidingen. 350 euro

Roland SR-JV80-10 BASS AND DRUM Expansion Board. Met originele verpakking (incl schroevendraaier) en handleiding. 80 euro.

Zoom RT323
Onwijs handig en handzaam drumcomputertje/sequencer. MIDI in EN out! Met originele handleiding en adapter. 150 euro

ART SGE MachII
Zwitsers zakmes multieffect. Met originele handleiding. 150 euro.

Behringer MDX 2100 Composer
Mooie lompe 2 kanaals/stereo compressor/limiter. Heb ik al 15 jaar: Behringer kwaliteit = OK dus! Met originele handleiding 125 euro.

Korg SDD2000
12-bits digitale delay/sampler. Met originele handleiding. 150 euro

Lexicon Jamman
De wereldberoemde originele 19-inch versie met expanded geheugen! Met voetpedaal, adapter, en handleiding. Digitale vintage! 275euro
 
Perfecte Poly800 mkII met moogslayer mod (draaiknoppen voor filter cutoff en resonance tot in het extreme) niet meer gereserveerd wegens acute gezondheidsproblemen. Is dus weer beschikbaar. Willen eerdere geinteresseerden contact opnemen, ik heb m'n pb's (te) flink opgeruimd.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top