[Spacerock] - TNSFSF

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.506
Ok.

Dit trakkie moet je alleen luisteren als je ook van iets anders houd dan het gebruikelijke, eigenlijk is deze track TNSFSF (Totally Not Safe for Synthforum).. ofzo..

Goed, genoeg geleuter, klik hier : Trakkie
 
Geef me je burger-service-nummer maar, de rest zoek ik dan wel op.. :D
 
Thnx! :okdan:

En idd Ramoonus, die spacy synths hadden iets harder gemogen ja, 'k zal nog even een bewerkelijke check uitvoeren zodumeteen.. thnx!
 
Ow, ik ben het net ook, ik denk dat het daar niet aan liggen zal dan..
smoking.gif
 
Doet me op de eoa manier een beetje denken aan een ex(s)pb-trackie ofzow.
waarin jouw'n guitar inbreng door de mangel is gagaan idd... maar die track ging ook onder de noemer suckmachinecunt ofzow ;)

Tuurlijk wel joh ! hoor synth zat toch.
compleet synth trackie volgens mij idd
 
Leuk trackie demian. Doet me op de eoa manier een beetje denken aan een ex(s)pb-trackie ofzow.
Heb je die gitaren zelf opgenomen of komen ze ergens anders uit?
cheerio B.

Thnx.! de gitaar komt uit Virtual Guitarist van Steinberg..deze track is met versie 1 gemaakt, v2 is helemaal over de top..

check ook deze video's.. http://www.steinberg.net/169_1.html :)
 
Ok. Speciaal voor Ramoonus heb ik de ringmod en bliebblub geluidjes wat aangepast en harder gezet.. verder alles wat beter uitgemixed.. 't spaced stukken meer zo. :mexico:
 
Nog iemand die er zijn zegje over wil doen?

Kan nog wel een beetje feedback gebruiken, al is het maar dat het je stijl of smaak niet is of dat de mix niet deugt..

Inkoppertje natuurlijk.. ;)
 
lekker...klinkt ietwat gedrogeerd hahaha. Ik vind het erg cool qua sounds maar qua arrangement snap ik de lijn soms niet helemaal omdat je opeens van geshuffelde/swing gitaarlijntjes overgaat in een straighte groove. Maar als je zange/melodielijnen toevoegt dan zal het vast wel staan, ook qua harmonien. In elk geval zit er een ziljoen potente ideetjes in, dus ik ben benieuwd naar wat nog volgt!
 
thanx!

Gedrogeerd.. hehehe.. klopt wel iets van ja.. :D

Qua lijn in het arrangement, dat klopt ook wel, zal ik beter op letten in het vervolg.

Over het vervolg gesproken, de melo-prog-dope richting trekt mij wel, ik ga zeker van dit soort vage herrie maken..! :)
 
Back
Top