Dance trackje

Dance trackje

  • Godlike

    Stemmen: 0 0,0%
  • Leuk!

    Stemmen: 4 26,7%
  • OK

    Stemmen: 3 20,0%
  • Mwah

    Stemmen: 7 46,7%
  • Jammerrr...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik hou niet van dit soort muziek

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15

MikeJarod

ziet ze vliegen
Lid sinds
3 december 2003
Berichten
1.468
Hier mijn inzending voor de Rob Acid - Basic remix contest van foem.info.
Stijl is trance/progressive als ik het in een hokje moet zetten.

KLIK

Vind 'm zelf matig. Te weinig variatie. Maar ontdekte de contest pas laat dus had niet veel tijd. Elk commentaar welkom :biertje:
 
Leuke track! Niet mijn smaak, maar dat weet je :peukie:

Wat mij betreft mag er nog een toefje reverb over dat eerstje geluidje, waar nu een soort reverse gated reverb overheen zit.
Verder mis ik wel iets wat het begin nog een beetje opvult, een stemmetje of zoiets.

Het klinkt iig goed uitgebalanceerd (wel op de laptop) :okdan:
 
hoi, net ook ff geluisterd, klinkt wel leuk, maar kloppen nog paar dingen niet denk ik.

bass is wel erg hard of de rest is heel zacht. niet echt in verhouding.

succes met verder knutselen iig

groetjes sander
 
wat je mix betreft:

Een aantal staan duidelijk te hard of te zacht. Wat mij altijd goed helpt is het geluid heel zacht zetten.

Met hard geluid kan je ook wel lekker mixen, maar het is goed om even zacht te zetten. Dan hoor je namelijk welke geluiden overeind blijven staan.

Je kick staat bijvoorbeeld heel zacht, omdat de bas heel hard staat. Veruit het hardste in de mix. De hihats en rides mogen ook wel zeker 5 tot 10 dB zachter.

Luister ook eens op bijvoorbeeld slechte speakers zoals oordopjes, soms komen dan de gekste dingen bovendrijven.

Succes !

Track valt verder niet echt in mijn genre.
 
Leuk nummer, maar wel heel erg 90's. De overgang bij 5.12 vind ik niet zo lekker en zoals al gezegd is de mix nog niet helemaal ok. Ik zou hem ook wat inkorten als het echt een albumnummer moet zijn. Om ermee te draaien is een lange in en uitro natuurlijk wel handig.
 
Back
Top