Spectrasonics Omnisphere

landfiets

Ingeburgerd
Lid sinds
9 juni 2005
Berichten
30
'tja, 'Respect' voor Spectrasonics natuurl'k!!!
"Maar als ik nu al moet gaan uitrekenen
hoeveel keer ik nog moet gaan slapen vooraleer 't zover is????"

Lijkt een beetje à la Access met hun Ti ????

Gelukkig is er ook een mogel'kheid voor cross upgrading!!!
(- Dat was niet 't geval met m'n Virus C... )

En t'ja, mss dat tegen den 15/09/2008'ste Nexus alweer verschillende 'extensions' heeft uitgebracht???

Tja', 't is een Namm SHOW hé!!
 
Ze wilden duidelijk iets op de NAMM presenteren terwijl ze eigenlijk nog niks hadden...
 
Weer een reden om geen hardware meer te kopen:-))).En de vervanger voor atmosphere.En 40-50 giga library,hmmm.
Maar voor velen een nieuwe computer denk ik.
 
dan heb je denk ik geen ervaring met atmosphere. Die is ongelofelijk goed en RMX ook. Nee dit nieuwe speeltje wordt een topper. Atmosphere wordt immers al overal gebruikt, in films, series etc. Omnisphere gaat vast de VST wereld op zijn kop zetten. Ik weet het zeker. En die Quad heb ik al dus die loopt wel op die compu van mij
 
Sorrie, ik heb ze alle 3 voor ongeveer 5 jaar nu. Ik heb stylus en atmosphere ook gebruikt in enkele producties alleen trilogy is uiteindelijk niet mijn pers. ding geworden. Wel is het zo dat vrienden collega's me gek verklaren dat ik trilogy niet gebruik maar ja dat is iets pers. Wou even de pers. note rechtzetten niks persoonlijk.

En ja, ik hoop ook dat dit de bom word maar ja ik heb genoeg softsynth en heb een hekel aan lucht verkoop eerst zien dan geloven.
 
Inderdaad,de spectrasonics instrumenten leggen de laat hoog,
een super grote library met allemaal hoogwaardige klanken,
zelf heb ik geen plugin van hen,maar ne maat wel,en als ik niet zelf eigen basis rom's wou maken,had ik deze plugin's al lang gekocht :-)
Super materiaal en yep die plugin zal zeker weer in vele toekomstige films worden gebruikt en nu streaming,dus je hoeft minder Ram geheugen,want de atmosphere en rmx laden de samples gewoon in het Ram geheugen,die streaming zal vele mensen bevallen :-)
 
Hier een nieuw film'pje vanop de Namm show - Sonic State.com:
http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=6006

'k Heb er al wel zo m'n bedenkingen bij,....
"oa. dat spectaculaire gfx's de sound meestal niet beter maken"

Maar van die atmosphere ben ik wel meer dan tevreden..
(Al kost het een pak geld - vind ik nog steeds)

't enigste nadeel is dat't steeds enkele seconden duurt
vooraleer de patch geladen is. (Nexus doet die beter heb ik zo den indruk)
 
Hier een nieuw film'pje vanop de Namm show - Sonic State.com:
http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=6006

'k Heb er al wel zo m'n bedenkingen bij,....
"oa. dat spectaculaire gfx's de sound meestal niet beter maken"

ongelooflijk , wat een slechte demo. Die synth is nog lang niet af. het gaat met name over hoe ze dingen opnemen. Het zal uiteindelijk wel goedkomen natuurlijk, dat hebben ze wel bewezen met atmosphere en rmx en trilogy, maar nu is het nog niet bepaald overtuigend.
 
Ja, het is wel duidelijk dat die nog lang niet af is. Maar het gaat ongetwijfeld een geweldige synth worden.
Eric Persing die vent heeft al zoveel mooie dingen gemaakt, die heeft wel wat krediet verdiend in mijn ogen.

Dat eerste geluid klinkt wel goed moet ik zeggen, die 12-string gitaar zo zonder bewerking. Misschien een idee om zelf eens wat van die geluiden te gaan opnemen.
 
Hoe bedoel je, nog lang niet af? Ik begin spontaan te kwijlen bij die demo...Wat een BEEST van een synth. Die Steam engine ziet er in ieder geval geweldig uit en als ik denk aan al de mogelijkheden...:{:{:{
Dit is er eentje die op m'n shopping list staat voor dit jaar!
 
'tja, Spectrasonics met Eric Persing nu wel den TOP!,
maar die 'bass sounds' die zo worden aangeprezen,
da's bij mij dagel'kse kost hoor, zelfs met headphone!...

Maar ja, mss waren de meeste - in dat 2de deel - zo
van die HipHop Producers v/d VS die eigel'k alleen maar
met hun ritme bezig zijn??
(Soit, mijn mening....)
 
meesterlijk, super vet.
Alles is helemaal te gek van Spec, en je raakt er nooit op uitgekeken.

Als ik ergens s'nachts ooit voor de deur ga liggen. Is het voor de Ohmnispere!

Die sounds, GFX, Steam, integreren met RMX Grooves, wow het is zoals iemand zegt: Het geeft je meteen zoveel inspiratie!

Dat maakt voor mij het verschil met al die andere talloze VST'synths. Die zijn doorgaans Inspiratie loos.

Behalve de Access Virus TI, de Specs, en V Station :L
 
die psycho acoustic en steam engine doen wel vette dingen voor je wat eventuele ''ielle'' sounds. Is wel bruikbaar naar het lijkt.
 
Straf hoe ze met één sample een gans Keyboard Range kunnen bereiken! - Zonder te eindigen in crap -
Die samples zullen dan wel geen 16/44.1 zijn denk 'k zo !!??
 
Back
Top