'nieuwe' TB-303

matt second

acid management
Staff member
Lid sinds
28 augustus 2001
Berichten
5.645
Locatie
Delft
op ebay

This is a Roland TB-303 Bass Line Synthesizer in near perfect condition. It comes with the original manual, the original vinyl carrying case, and even has the cardboard "Procedures Guide". I purchased this unit new in the early 80's and used it less than 10 hours. It has been stored in a dresser drawer [NO BASEMENTS and NO ATTICS] ever since.

dat het nog bestaat he
 
Beetje het standaard verhaal op ebay.

Heb hem een tijdje gebruikt en toen op zolder gegooid.

Maar deze ziet er nog goed uit en zo te zien echte plaatjes van de 303 zelf, niet van vintagesynth ofzo afgehaald.

Ik denk trouwens dat er best nog wel een aantal bij ouwe rockers in de kast liggen.

Er is een gast op ebay, nick AlanrPearlman, die heeft wel eens 303's nieuw in de doos aangeboden. Die gast komt dacht ik uit Singapore en volgens mij koopt ie in heel Aziƫ synths op voor een prikkie en verkoopt ze daarna met vette winst. Hij heeft zo vaak rode en blauwe SH-101's compleet met pitch bender en dozen/draagtassen :{

Volgens mij heeft ook iemand van het forum een 909 bij hem gekocht?

http://cgi6.ebay.com/aw-cgi/eBayISA...anrpearlman&include=0&since=-1&sort=2&rows=25
 
Yup dat was ikke.

Het is alleen moeizaam om met hem een deal te sluiten. Maar zeker betrouwbaar. Als je iets bij hem koopt houd er dan rekening mee dat je btw moet betalen. Je goedkope ebay synthje word dan ineens heel duur.

Wilfred (dat is zijn voornaam) is ook al een paar keer in nederland geweest. T is echt een wereld synth handelaar.

Hou hem in de gaten want soms heeft ie erg mooi spul. En ook zeldzama stuf.
 
Back
Top