Mijn top-3 van nieuwe muziek in 2007

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Idd, heb ook wel eens in een video gezien op youtube dat ie een moog (voyager volgens mij) heeft en nog wat ander spul.
Klopt het dat hij veel werkt met FL? Volgens mij heb ik daar namelijk eens iets over gelezen.
 
...en ik vind dat iedereen die in deze thread post verplicht zou moeten worden om ook even een top drietje bij te voegen! :P

(en liefst met wat uitleg erbij natuurlijk - de ultieme 'wat was er allemaal vet in 2007'-thread! :engel: )
 
Laats heb ik juist gehoord dat ie ook veel ableton gebruikt..
Hij is wel FLstudio endorser....

Ik heb 'em wel eens gemaild voor een sample cd (schijnt deadmau5 ook te maken) leek wij wel interessant iig. helaas gene reply gekregen...

oja nog een top track van 2007

Trentemoller - Gush
 
Ik had onlangs nog op Youtube contact met hem maar hij is niet echt spraakzaam idd. Geef me dan maar liever Adam K, die is echt vriendelijk.

Deadmau5 komt trouwens een setje draaien in België binnen enkele weken.


Wat dachten jullie nog van Tiefschwarz feat Tracey Thorn - Damage (Buick Project mix) is met die griet van "Desserts miss the rain"



.
 
Kan ik niet samenstellen. Ik luister alleen af en toe wat radio en oude muziek die ik al heb. Koop nooit wat en als ik wel wat koop dan meestal oude cd's.
 
Kan ik niet samenstellen. Ik luister alleen af en toe wat radio en oude muziek die ik al heb. Koop nooit wat en als ik wel wat koop dan meestal oude cd's.

:gaap:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top