• De uitslag van de Synthforum Contest 2021 is bekend!
    De resultaten zijn hier te zien.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Mijn top-3 van nieuwe muziek in 2007

Status

SteveJ

fruitig lid
Idd, heb ook wel eens in een video gezien op youtube dat ie een moog (voyager volgens mij) heeft en nog wat ander spul.
Klopt het dat hij veel werkt met FL? Volgens mij heb ik daar namelijk eens iets over gelezen.

Cheimoon

(Erik)
...en ik vind dat iedereen die in deze thread post verplicht zou moeten worden om ook even een top drietje bij te voegen! :P

(en liefst met wat uitleg erbij natuurlijk - de ultieme 'wat was er allemaal vet in 2007'-thread! :engel: )

Alex Omega

a.k.a Brainthief
Laats heb ik juist gehoord dat ie ook veel ableton gebruikt..
Hij is wel FLstudio endorser....

Ik heb 'em wel eens gemaild voor een sample cd (schijnt deadmau5 ook te maken) leek wij wel interessant iig. helaas gene reply gekregen...

oja nog een top track van 2007

Trentemoller - Gush

divinio

Starting Up...
Ik had onlangs nog op Youtube contact met hem maar hij is niet echt spraakzaam idd. Geef me dan maar liever Adam K, die is echt vriendelijk.

Deadmau5 komt trouwens een setje draaien in België binnen enkele weken.

Wat dachten jullie nog van Tiefschwarz feat Tracey Thorn - Damage (Buick Project mix) is met die griet van "Desserts miss the rain"

.

sander

_
Kan ik niet samenstellen. Ik luister alleen af en toe wat radio en oude muziek die ik al heb. Koop nooit wat en als ik wel wat koop dan meestal oude cd's.

trigg

Brass Intelligence
Kan ik niet samenstellen. Ik luister alleen af en toe wat radio en oude muziek die ik al heb. Koop nooit wat en als ik wel wat koop dan meestal oude cd's.

:gaap:

Status