mijn studio annex crib

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lekkel he die pro one !!! k'heb er ook een aantal jaren mee mogen pielen. Als ik die nog us op de kop kan tikken dan weet ik het wel !!
 
Hier de mijne. Lekker handig zo he die opstelling. Alleen de 303 staat er niet op en een van die 808's heb ik afgestaan aan Bounce. (zie boven))
studio2.jpg


Sander
http://listen.to/sendex
 
Bounce, misschien is een syntstandaard weel handig. Dan heb je alles tenminste een beetje onder handbereik. Is vooral handig als je lekker gaat jammen.
 
Goed, dan doe ik ook mee.
 

Attachments

  • studio2001.jpg
    studio2001.jpg
    51,2 KB · Bekeken: 152
vooruit, nog een dan. Is trouwens wel leuk zo'n blauwe 101.
 
Mooi hoor, blauwe 101?

Sander, jij hebt toch ook die Siel/Teisco site?
Wat is die grote synth links op het plaatje?

Ik heb jouw synthverzameling al eens langs zien komen op globaldarkness:{

Ik heb daar veel rondgehangen, weinig gepost. Toffe site, ik heb toevallig vandaag in de platenbieb wat electro cd's geleend.

Als je nog eens spullen gaat afstaan, dan hou ik me van harte aanbevolen ;)
 
dikkedosie

dikkedosie

Iedereen heb een 808, behalve ik. Da's niet eerlijk!!! =(
 
Orgineel geplaatst door sander
Vet man!!. Wat gebruik je voor de strings?

Wie? Ik gebruik de JD-800 en sinds gisteren een Sixtrak. Was trouwens net vergeten een plaatje eraan te hangen.
 

Attachments

  • studio2001-4.jpg
    studio2001-4.jpg
    64,5 KB · Bekeken: 129
Orgineel geplaatst door sander
Hebben ze bij de bieb electro cd's? Welke?
MuziekWeb is de internetsite van de Centrale Discotheek in Rotterdam. In de Centrale Discotheek vindt u 250.000 cd's en 300.000 lp's, allemaal te leen! Via MuziekWeb kunt u o.a. zoeken in de populaire en klassieke catalogus. Woont u niet in Rotterdam of de directe omgeving, dan is het ook mogelijk cd's of lp's uit onze collectie te lenen via uw bibliotheek. Informeer bij uw bibliotheek.

MuziekWeb

Zoek maar eens op electro of wat dan ook...ze hebben echt veel.

Ik heb Electro Boogie 1 en 2 geleend. Gemixt door AUX 88 en DAve Clark. Wel lekker hoor :)
Ik ben nog een electro newbie ;)
 
Laatst gewijzigd:
Eigenlijk is hoekje hier nier voor maar...

Eigenlijk is hoekje hier nier voor maar...

..maar als beheerder van deze studio hoek op het forum zal ik het voor een keer door de vingers zien.

en heb ik ook maar ff wat foto's geupload.

Voor meer pics op mjin site.

eneeh OnAcid, ik heb ook GEEN 808 ;)
 

Attachments

  • bambam_colage.jpg
    bambam_colage.jpg
    146,7 KB · Bekeken: 120
Ik ben nog niet zo heel erg lang bezig met midispullen verzamelen, maar voor de grap komt mijn foto er ook maar aan.

Ik zit nu midden in een verhuizing, dus deze spullen staan hier tijdelijk. De kamer hier is nog niet eens helemaal klaar (moet nog behangen en plinten enzo...

Hahaha, er zitten nog niet eens stopcontacten aan de muur!! :)
 

Attachments

  • setup.jpg
    setup.jpg
    266 KB · Bekeken: 119
meteen even een vraagje...

meteen even een vraagje...

Ik weet niet of ik hier een nieuwe topic voor moet starten, maar ik zie dat veel van jullie jullie apparatuur op standaards hebben staan. Ik ga binnenkort mijn zolderkamer geluidsisoleren en ik heb gehoord dat je dan eigenlijk helemaal niks meer aan de muur kan hangen. Omdat het dan teveel gaat doordreunen enzo. Is dat ook de reden waarom jullie alles op standaards hebben gezet? Het ziet er in ieder geval wel heel erg gaaf uit....


*Jalours* .... ;)
 
Re: dikkedosie

Re: dikkedosie

Orgineel geplaatst door OnAcid
Iedereen heb een 808, behalve ik. Da's niet eerlijk!!! =(

Ik ook niet hoor....

Anders ga je toch rebirth installeren voor op de PC? hehehe
 
Re: meteen even een vraagje...

Re: meteen even een vraagje...

Orgineel geplaatst door DJ41
Ik weet niet of ik hier een nieuwe topic voor moet starten, maar ik zie dat veel van jullie jullie apparatuur op standaards hebben staan. Ik ga binnenkort mijn zolderkamer geluidsisoleren en ik heb gehoord dat je dan eigenlijk helemaal niks meer aan de muur kan hangen. Omdat het dan teveel gaat doordreunen enzo. Is dat ook de reden waarom jullie alles op standaards hebben gezet? Het ziet er in ieder geval wel heel erg gaaf uit....


*Jalours* .... ;)

Voor het bouwen en isoleren kijk ff op: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=800
 
idee?

idee?

Misschien is het een leuk idee om op de ledenpagina de foto's van de studios achter de namen te plakken?? (als link natuurlijk)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top