Trippy Acid/DnB

Resonance

Turn up the reso!
Lid sinds
30 september 2002
Berichten
4.738
wat minder minimaal deze keer, heb zowaar eens wat andere synths toegevoegd ipv alleen een 303 al was ik hier wel mee begonnen.

was eigenlijk bezig met een poging een acid trackie te maken maar t is meer op vage DnB gaan lijken :)

gebruikt deze keer: 707 en dr-660 voor t ritme.
synths: 303, virus c, evolver
en de nordrack 2 voor de meeste de vage geluidjes

http://download.yousendit.com/82EE661962ED0156
 
Ík vind het wat onrustig in elkaar zitten en het is mijn even iets te 80's.
Maar dat is voornamelijk een kwestie van smaak. Laat je daardoor niet ontmoedigen. :okdan:
 
bedankt voor t luisteren :)

het klinkt inderdaad 80's en dat is ook precies de bedoeling :)

de laatste tijd luister ik eigenlijk alleen naar oude acid.. daarnaast heb ik juist oude rotzooi in huis gehaald om die 80's / 90's sound.. dus ik laat me zeker niet ontmoedigen en zie t eerder als een compliment dat t 80's achtig klinkt..

dat je t onrustig vindt kan ik me wel een beetje voorstellen, waarschijnlijk komt dat door de vage geluidjes erdoor heen.. persoonlijk vindt ik dat juist spacey :)

ik zou eigenlijk alle audio sporen nog moeten checken tegenover elkaar, misschien dat dat ook nog wat zou bijdragen, dan klinkt t net wat strakker en minder onrustig al vind ik t ook wel weer wat hebben als t net wat losser klinkt allemaal :)
 
vind m wel leuk :) inderdaad beetje rommelig misschien, maar houdt er ook wel wat variatie in zo
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top