Speciale Logic/Cubase SX toetsenborden van MusicCity

957.jpg


MusicCity Koln gaat in januari haar nieuwe speciale toetsenborden voorstellen.... eentje voor Cubase SX en eentje voor Logic. De CubaseSX versie komt als eerste in januari, en de Logic versie komt erachteraan in februari. Ze worden speciaal voor MusicCity gemaakt. De cubase SX versie gaat 119euro voor de PC versie kosten, en 149euro voor de Mac versie. De prijzen van de Logic kb's zijn nog niet bekend.

Olaf
 
Leuk idee, maar wat een belachelijke prijzen zeg. Ik plak wel wat stickertjes of ga met een marker in de weer ;)
 
helemaal mee eens. Dat mogen wel heel speciale toetsenborden zijn voor zo'n prijs! Of zou het gewoon weer een geval zijn van "klop de argeloze muzikant zo veel mogelijk geld uit zijn zak"?
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
maar wel goedkoper....nogmaals ik vind €119 te veel voor een keyboard.

Helemaal mee eens... Krijg hier sterk het gevoel bij dat er weer eens een behoefte door de fabrikant gecreeerd wordt....
 
Wie koopt er nou zo'n ding?

Volgens mij is het de trand van 'sjemig, ziet er wel geinig uit, doe d'r maar een stuk of 10' van een of andere studiopief.
Want als het bedrag te laag is krijgt hij gezeik met de boekhouder dat hij niet van die kleine bonnetjes mag inleveren.
 
Geen natural uitvoering?

Ben daar helemaal aan gewend geraakt.
 
Inkoop Acite

Inkoop Acite

.:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka:


Waar starten we geen inkoop actie dan. Dan kunnen we gelijk een dik percentage er af troggelen.


.:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka:
 
prijs is wel erg veel, maar zo'n ergonomisch dynamisch multimediakeyboard van Logitech kost ook ongeveer zoveel. Dus de prijs is niet extreem.
 
Re: Inkoop Acite

Re: Inkoop Acite

Origineel geplaatst door Mostatic
.:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka:


Waar starten we geen inkoop actie dan. Dan kunnen we gelijk een dik percentage er af troggelen.


.:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka: .:eureka:


Op zich wel een goed idee ja..... wat denk je Olaf.... gaat dit lukken??

CP
 
Die bovenste heb ik met gewone zwarte knoppen bij de mycom gekocht voor iets van 35 euro, is een cherry keyboard.
Ik vind die gekleurde knopjes een beetje telletubbie, ik zie het nut er niet echt van in ...
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
zeg ja dat ook als je een protools set heb aangeschaft?
daar hebben ze dat ook !

die snap ik niet ?? of was dat geen reply op mijn post ?? :confused:

maar wat ik al zeg, ik vind het wel erg duur, ik heb exact hetzelfde keyboard van cherry (fijn ding, dat wel) een week of 2 geleden gekocht voor 35 euro bij de mycom.
De multimediaknoppen zijn wel enigszins aan te geven maar heb logic nog niet zover dat ie op play gaat als ik op de play knop druk van dat ding, het is een toetsencombinatie van bijv. ctrl alt space ofzo, niet 1 toets.
 
Daarom zou ik ook liever zo'n X-keys willen, want die is volledig programmeerbaar en kun je voorzien van je eigen afbeeldingen. Maar hij is nogal prijzig helaas. :erm:
 
Back
Top