• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Roland Mc 505 + Sp 202 + M-audio Uno

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Systembabie

Ingeburgerd
Lid sinds
9 september 2005
Berichten
32
Locatie
Rotterdam
Te koop aangeboden een Roland MC 505 (Groovebox) & SP 202 (Sampler) + M-audio Une

Te koop aangeboden een Roland MC-505 (Groovebox) drumcomputer en een Roland SP-202 (Sampler) dj tool. Beide in nieuw staat en alleen maar thuis gebruikt. Ik verkoop ze wegens verandering van mijn setup. Ik doe er ook een USB M-Audio Uno midi interface bij.


i1767379-3.jpg


Wat meer informatie.....
-----------------------------------------------
Omschrijving/informatie over de Roland MC-505 (Groovebox).
De Roland MC-505 is een alles in één dance/house/hip-hop/trance muziek productie studio, voor zowel beginner als gevorderde dj/muziekkanten/producer, dit apparaat kan het allemaal. Het is eigenlijk een combinatie van een MIDI, sequencer/arranger, synthesizer en drummachine. Met een zeer grote collectie van professionele, elektronische synthesizers en drum geluiden, effecten, een ingebouwde real time VCF/LFO en envelope knoppen/filters om mee te spelen, een sequencer/arranger om je productie mee te arrangeren en een D-Beam laser straal die gebruikt kan worden om mee te tweaken/filteren.....

Specificaties van de Roland MC-505:

* 64-voice polyphony.
* 8-part multitimbrality.
* 512 built-in sounds preset patches, 26 rhythm sets.
* 256 user Patches, 26 rhythm sets (including the latest dance, hip-hop and techno music sounds and classic drum and synth sounds (TB-303, TR-808, T-909, JUNO, Jupiter, etc.).
* Three effects processors.
* 714 onboard dance music patterns (248 full Patterns, 466 RPS Patterns).
* 200 user Patterns.
* 50 Songs, 50 steps each.
* 95,0000 note capacity.
* Arpeggiator.
* MEGAMix - function for intuitive realtime mixing of beats and patterns
* 5 volt Smartmedia card storage slot accepts external 2MB and 4MB (SmartMedia cards for unlimited pattern and patch storage and direct pattern playback, deze zit er niet! bij)
* D-Beam controller.
* Six audio outs.
* Full MIDI spec.


Omschrijving Roland SP-202 (Sampler):
De Roland SP-202 is ontworpen voor samples (loops/one-shot) voor DJ's met een beperkt budget maar met een maximale mobiliteit. Zodat je hem overal naar toe mee kan nemen. De SP-202 biedt de mogelijkheid om 16 samples op te slaan, filters te gebruiken, een BPM functie, een ingebouwde microfoon, een midi kanaal en een audio in en uitgang. Samples bewerken, afspelen met filters/effect, het veranderen van tempo, een sample loopen.... etc.

sp202.jpg


Specificaties van de Roland SP-202:

* 4-note polyphony
* 16 samples using internal memory
* 16 samples on Smart Media card
* 16-bit A/D and D/A converters
* 6 built-in effects. Including Pitch Shift, Filter 1 & 2, Time Stretch, Delay, Ring Modulation.
* Various sample times
* (see 'Hi-fi Or Lo-Fi?' box)
* Stereo line out @ -10dBm
* Stereo line in @ +4dBm
* Mic Input @ -60dBm to 30dBm
* MIDI In
* 9V DC adapter or Battery-driven for incredible portability
* Eight hours continuous use on battery power
* Size: 83mm x 145 x 221 (hwd)

MAudioUno.jpg


Specificaties van de M-Audio Uno:

* 1x1 USB MIDI interface
* 16 MIDI input and output channels
* bus-powered—requires no external power
* extremely compact for mobile or desktop use
* built-in USB and MIDI cables

Roland MC-505 - http://www.roland.co.uk/other_catdet.asp?id=MC505
Roland SP-202 - http://www.roland.co.uk/other_catdet.asp?id=SP202
M-Audio Uno - http://www.m-audio.com/products/en_us/Uno-main.html
-----------------------------------------------

Ik heb deze aanbod ook op marktplaats gezet... (met dezelfde voorwaarde..) de hoogste bieder mag alles hebben ;o)
 
Bericht door een moderator:
Het is verplicht een richtprijs te vermelden (zie de marktplaats-faq). bvd.
 
Hazes, ik was daar helemaal van op de hoogte....

Ik was dan ook op zoek naar een knop waarmee ik mijn post kon/kan bewerken... maar helaas...
en als ik op de 'wijzig' knop druk dan kom ik op een andere pagina terecht met de melding
"Synth Forum Melding
Wat je hier probeert te doen, kan helaas niet. Hoogstwaarschijnlijk is dit om een van de volgende redenen:........"
=(

Maar goed bij deze....
Richtprijs boven de 300 Euro SVP/Aub & veel succes (met bieden) :)
 
Hoi!

Gezien de reacties :-(
Zal ik wat prijzen vermelden...

De bundel prijs (voor alles)
- MC505 + SP202 + M-audio Uno = € 370,-

Of los
- MC505 = € 260,- (incl. M-audio Uno)
- SP202 = € 90,-

BTW. de midi interface heeft volgens mij nog wel een winkelwaarde van rond de € 30,-
 
FOUTJE BEDANKT!!

Hoi!

Gezien de reacties :-(
Zal ik wat prijzen vermelden...

De bundel prijs (voor alles)
- MC505 + SP202 + M-audio Uno = € 370,-

Of los
- MC505 = € 260,- (incl. M-audio Uno)
- SP202 = € 90,-

BTW. de midi interface heeft volgens mij nog wel een winkelwaarde van rond de € 30,-


Als je goed rekent dan klop het één en ander niet ;)
Ik zal het even opnieuw plaatsen.

De bundel prijs (voor alles)
- MC505 + SP202 + M-audio Uno = € 360,-

Of los
- MC505 = € 270,- (incl. M-audio Uno)
- SP202 = € 90,-

BTW. de midi interface heeft volgens mij nog wel een winkelwaarde van rond de € 30,-

Suc6 *D
 
Hi!

De SP202 is verkocht.
Ik heb nog wel een Roland MC505 drumcomputer/groovebox te koop, Vpr. € 250,-

& Zoals ik al zei...
Doe ik er een USB M-Audio Uno midi interface gratis bij!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top