Melodieuze house/techno: CompuRhythm - Autumn

DJ Bies

Ouwe rot
Lid sinds
28 september 2002
Berichten
644
Locatie
Weesp
Deze keer weer eens een instrumentaal stukje muziek (alhoewel er misschien nog wel vocals bij komen). Heb me laten inspireren door de vallende bladeren....:)

Hoop dat de link werkt......

http://www.djtrx.com/profiles/CompuRhythm

Het gaat dus om de bovenste track (Autumn).
Opbouwende kritiek is altijd welkom....:)
 
Vind de strings niet zo heel cool, iets te droog. Te general midiachtig. Je beats vind ik wel cool !

kick, snare enzo.

Probeer voor je melodies iets vettere samples/vst's te gebruiken. Tegenwoordig is er zoveel mooi spul !

das mijn mening, succes !
 
Thanx AOR, heb ik zeker wat aan. Strings blijven lastig. Wilde voor deze track samples gebruiken ipv synth strings, maar achteraf is dat misschien niet de juiste keuze. Balen dat ik m'n Solina String Ensemble weg heb gedaan.;{
Maar zal eens wat andere strings proberen.....
Wat betreft de melodien, ik was niet echt op zoek naar hele dikke geluiden, maar kun je misschien aangeven welke geluiden je echt dun vndt? Neem aan dat je niet de bassline bedoelt.....
 
nee, niet de bas, maar wel die akoestisch klinkende geluiden. die strings en volgens mij nog een soort blaasinstrument.
 
Aaah ok, dan weet ik wat je bedoelt. Dat is idd geen dik geluid, klinkt behoorlijk 80's inderdaad.
Vond ik zelf niet zo 'n bezwaar, maar ik zal eens andere sounds gaan zoeken voor die strings en dat "oboe" geluid. Thanx voor je reactie........
 
Back
Top