Varierende Hardstyle Bassdrum

joeyjoey,

klinkt best goed, vind alleen de reverse snare er niet echt bij passen, voor de rest wel aardig, geen standaard hardstyle zeg maar :P

thanks voor de reacties van iedereen
heb de kick een beetje laten pitchen voor het totaal plaatje.
weet dat de synth niet echt past bij de kick,maar goed. heb de sub iets aangepast..
vind zelf dat het niet al te erg verkeerd klinkt, maar weet zeker dat er iets aan zal mankeren :P
ik hoor het GRAAG! :peukie:
 

Attachments

  • world.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 54
Laatst gewijzigd:
@zatjans: Klinkt niet gek. Maar bij het pitchen verliest je kick al z'n power. Ik zou de release van je kick ook wat langer maken als je pitcht, nu klinkt het niet als één geheel.

@joeyjoey: Je kick klinkt vet man! De rest klinkt alleen een beetje cheap ;-)
 
bedankt voor de reacties , in de kick zit ook het meeste werk , de rest was even snel gemaakt omdat het anders zo saai is alleen zo'n kick :P
 
@ Rockzorr

meeeer punch je hoort nu echt alleen maar de staart.

----

Iets nieuws, Technoboy achtig iets wat misschien voor m'n duo gebruikt gaat worden. :)
 

Attachments

  • TBY Ish.mp3
    1,2 MB · Bekeken: 66
Klinkt allemaal lekker hier..
Ik lees veel maar ik ga me ook eens in dit forum gooien... krijg alles voor elkaar.. heel de track staat.. maar de kicks..
Om te huilen...

Iemand miss interesse in een collabje.??
 

Attachments

  • Prototype - Truth Within (promo).mp3
    6,4 MB · Bekeken: 62
@basspounderz die lead/intro klinkt erg lekker :)

@ broscy. erg lekker moet ik zeggen, kick kan inderdaad beter maar ik denk persoonlijk dat je kick nog niet eens zo heel slecht is denk alleen dat de lead na de qlimax wat power mist. die buildup doet me trouwens beetje denken aan chainreaction.

zelf ook wat met de tip van basspounderz gedaan alleen vind het er niet beter op geworden nu wel meer punch. http://www.speedyshare.com/files/24389691/metpunchdd.mp3
atm ook alleen headset dus beetje lastig om bepaalde dingen goed te horen :) grtz
 
@rockzorr

thanx.. ja wat je zegt is idd precies wat er mist.. Was gewend om met een virus ti2 te werken maar helaas is dat niet meer het geval.. Nu alleen nog een virus B

De kick is dus geen zelf gemaakte kick.. dat is dus het probleem haha..

Ik wil dit soort kicks zelf maken maar ik kom er echt niet uit..
 
ipv pitchen kun je toch ook de bass opart maken bijv in microton en dan gewoon andere noten spelen? of is het echt pitchen wat het effect moet opleveren of is dit wel hetzelfde?
 
@radicalz zitte necht paar heerlijke noten in die melo, kick klinkt ook vrij lekker alleen wist wat power vind ik.


ander vraagje. voor dat die lead vol komt hoe doe je dat infaden zeg maar zou ik graag willen weten.

kheb me punch nu weer verbeterd
http://www.speedyshare.com/files/24390512/TESTRR.mp3


Edit: nog een ander tutorialtje gevonden

 
Laatst gewijzigd:
heb altijd 1 probleem met kicks, en dat is dat ze in volume vrij zacht blijven,
ik heb om af te luisteren blumauntian kicks beluisterd en die hebben een veel harder rms. mischien gebruik ik teveel dist.
 
heb altijd 1 probleem met kicks, en dat is dat ze in volume vrij zacht blijven,
ik heb om af te luisteren blumauntian kicks beluisterd en die hebben een veel harder rms. mischien gebruik ik teveel dist.

Daarom moet je:

1. Een goede krachtige basis hebben. Ga niet aan de slag met een 'slappe' bron.
2. Layeren. Het nut hiervan is dat het laag zijn kracht blijft behouden doordat het niet overstuurd wordt. En dat je flink het midden kan oversturen zonder dat dit ten koste gaat van de kracht.
 
Back
Top