[HARDSTYLE] Braxxoyn - Hit the bone

zeker niet verkeerd huib!
Alleen mis ik een beetje de dikte van de lead. Het klinkt nog een beetje iel naar mijn mening. Probeer er eens een andere synth (meer sub) onder te zetten, of wissel af met een octaaf naar beneden.
Kick komt uit microtonic zo te horen?

Keep it up!
 
Hahah

Dat heb je goed gehoord ja.

In begin komt ie uit de microtonic,niks mis mee vind ik.

Ik heb hem daarna gestapeld in audobe audition dat wel dus helemaal standaard is ie niet.

Kwa synth geluid heb ik niet erg veel gelayerd 3 lagen ofzo en daarnaast heel simpel gehouden.

Beetje lui maarja.

Ik doe het ook voor de hobby want voor een plaat moet er meer werk gebeuren en daar word het meestal niet leuker op vind ik.

Bedankt voor de reactie.

Gr Huib
 
dope trek (ookalluisteriknooitnaarhardstijl)vooral 't prrrrt effect in de lead, de intro met pauken etc.. vind ik te nep klinken, daarna wordt 't tienkeerbeter..
oja,
en ik vind 't irritant dat de kick door z'n vervorming een andere toonsoort heeft dan de rest..da's altijd met die kicks..ff de grondtoon zoeken...
mijn 2 centen...:okdan:
 
Je hebt gelijk grondtoon klopt mischien niet helemaal.

is ook ooit lastig vooral als hij niet helemaal precies op toon hoogte is.

Dat ie net onder of boven een toon zit en dat willen we niet hebben he haha.

Ik denk dat dit het geval ook is.

Thanx for ypur comment
 
Leuk trackje.

De opbouw van het intro zit goed in elkaar en het idee ervan is ook goed. Het klinkt alleen alsof het melodietje te makkelijk en simpel is.

Dan volgt er een leuke lead. Naar mijn smaak ga je te lang door met hetzelfde. Van 1.30 tot 2.20 hoor ik weinig variatie.

Wat daarna komt klinkt goed en zit ook goed in elkaar.
 
Laatst gewijzigd:
Ja beetje saai is het wel ja
je zit te wachten op een gegeven moment en dat is .nie goed he
 
Origineel geplaatst door BananaWorld
Leuk trackje.

. Het klinkt alleen erg goedkoop, .



Hoeveel heeft het gekost denk je dan :L
 
Intro past niet echt bij de track, maar vanaf 1:06 vind ik em vet! 8) Synth mag alleen wel wat meer laag en mis sowieso wat 'achtergrondruis' zeg maar. Klinkt kwa klankkleur wat leeg.
 
Back
Top