[Dub] Pigs

Zo, heb Kladblok er gelijk maar naastgehouden om aantekeningen te maken: :engel:
- misschien een klein beetje attack van de bass afhalen om het iets minder ploppy te maken?
- het orgelgeluidje vind ik iets te kaasachtig (maar dat is waarschijnlijk smaakgebonden);
- sfx zijn leuk;
- het leadgeluid vind ik qua klank wat buiten de mix liggen (klinkt mij iets te kil);
- zang ligt goed in de mix (met natuurlijk bijbehorende ganja-tekst :D);
- melodieën zijn lekker pakkend;
- onderlinge verhouding van de geluiden klinkt goed.
 
Smullen

Smullen

Wat jezelf al aangeeft, bass mag iets minder plukken maar verder, genoten!

Heb de hele tijd mee zitten knodden op mijn stoel. Zang is goed maar tevens goed dat er ook niet de hele track gezongen wordt. Soms moet er niet gezongen worden en de muziek je verder dragen. Prima voorbeeld daarvan.

Verrassend!
 
Heb de punten die genoemd werden hier en daar aangepast in de mix (en de mp3 vervangen).
De bassline is een synth gedubbeld met een basgitaar en die laatste plopte nog al wat in het hoog dus heb ik hier wat hoog weggedraaid , zo heb ik van de leadsynth ook de scherpe hoge randjes weggehaald .

Tnx voor de comments !

Origineel geplaatst door 6 trak
vind het vooral knap dat de track ritmisch is zonder dat er drums in zitten... :)

Ja grappig hé , dat er op wat losse dingetjes na helemaal geen drums in zitten , maar niet storend (vind ik dan)
 
Track grooved heel erg lekker, en dat is toch veruit het balangrijkst. Qua sounds die je gebruikt ben ik iets minder enthousiast. Eigelijk is alleen de guitar pick heel mooi vind ik. Jammer dat je die maar af en toe terug hoort.

Maar dit smaakt zeker naar meer! :okdan: Is ook precies mijn muziekje..
 
Laatst gewijzigd:
Lekka!

Lekka!

Ik heb vanochtend in de winkel toch maar ff de 'nieuwe' versie gechecked. Ik vind hem echt te lekker dus ff een paar keer gelooped.

Het is eigenlijk niet eens echt mijn stylo maar toch, deze plaat is solid!
 
Tnx voor alle comments en compliments !

@Fles : Ik vind jouw producties dan ook altijd erg vet klinken , een paar of wat skils hoger mag ik wel zeggen .

@Tremor : Dit is normaal gesproken ook niet echt mijn style , maar waardeer het wel , en het freakt ook wel lekker :). Tnx voor de compliments .

Cheers
 
Ben helemaal niet thuis in Dub en/of reggea, maar ik vind dit toch wel erg lekker klinken inderdaad. De plopperige baslijn stoorde me eerst even, maar vederop in het nummer stoort dat echt niet meer. Inderdaad top dat er een heerlijke groove in zit zonder drums.

Petje af :halleluja
 
I like it.....

Vocalen zijn sterk en goed gemixt.

Soms lijkt de groove alleen een kleine hapering te maken. Dan maakt het een soort 'hikje', net alsof sommige loops niet lekker aansluiten op elkaar.

Ja, het kan aan mij liggen, maar ik zou hier wel een drumpartij bij willen.

Die bas vind ik juist wel lekker zo.

sfx zijn leuk.

gitaar ook.
 
Tnx voor de comments !

Soms lijkt de groove alleen een kleine hapering te maken. Dan maakt het een soort 'hikje', net alsof sommige loops niet lekker aansluiten op elkaar.

Er zitten idd nog wat tik/hik's in van loopjes die niet lekker aansluiten die ga ik nog ff verhelpen .
Verder is het hier en daar ook erg crappy ingespeeld , maar dat heeft wel weer zo zijn charmes dacht ik :) .

Cheerio!
 
Back
Top