[minimal] Pjotr G - I never craved chocolate till I tasted it

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
hmm echt minimal kun je dit niet meer noemen. Minimaal ist iig niet, wat je toch echt gewent ben bij meeste minimal tracks, hehe.

Beetje druk gebeuren vind ik het, het klinkt wel goed, zoals altijd wel, maar kvind het eigenlijk totaal niet te volgen zoveel verschillende dingen ik hoor. Lijken wel een aantal random glitch patterns wat je gebruikt..

Haha dan beetje sanim-heater achtige dingen erdoor, opzich wel grappig, maar niet met die superdrukke beat erachter.. hmm mwa!
 
ok misschien niet minimal, dan maar glitch :D

Random is t niet, hoewel t natuurlijk wel superrandom klinkt }:|
 
ik vind het een beetje klinken als 'eastern glitchclub'
zeer populair genre in underground tentjes in Dubai.


er zitten leuke dingen in, maar je moet beter kunnen :)
 
Goed man! Krijg de neiging om veel bier te gaan drinken en dingen te gaan gebruiken waarbij evenwicht niet meer mee telt... lol
 
Zit volgens mij veel werk in!

Het is idd een beetje minimal over the top, dus uiteindelijk niet minimaal meer maar juist druk.
Je moet het daarom ook niet vergelijken met die stijl, dit is gewoon wat anders.
Ik vind het eigenlijk heel erg fris, het is niet te plaatsen dat is cool.
 
Zullen we t maar maximal noemen dan?
 
:)

:)

Maximal voor Universitair afgestudeerden 8>

Als je je overgeeft aan de geluiden en er open voor staat zie je mooie dingen :) Bangelijk bijna.

Bassline naar voren, kick iets naar achteren.

FOEM'etje als ie af is?
 
Re: :)

Re: :)

Origineel geplaatst door Tremor
Maximal voor Universitair afgestudeerden 8>

Als je je overgeeft aan de geluiden en er open voor staat zie je mooie dingen :) Bangelijk bijna.

Bassline naar voren, kick iets naar achteren.

FOEM'etje als ie af is?

:erm: drugs makes u see bad things! 8~
 
lekker trackje: a headnodder :D. De lead is voor mij wat onnavolgbaar (maar dat kan ook aan de hangover liggen) en klinkt een beetje reversed. Iets meer rumble in de bass zou lekker zijn...

Mooi wark :)
 
Klinkt rommelig, ik hoor geen samenhang van je sounds, t' versterkt elkaar niet (daardoor dus rommelig) belangrijk dat je geluiden, drums, leads enzz nut hebben in de track.

Het klinkt wel experimenteel
:)
suc6
 
Back
Top