acid track "not today"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kortom:

als je vindt dat wij maar een stelletje losers zijn zonder verstand van muziek.
Waarom post je uberhaubt nog op dit forum en waarom maak je je dan zo druk over onze meningen?



:slotje:
 
Hij had graag gehoord dat het FANTAAAASTisch was,natuurlijk.Net als hijzelf.

Kubrick,Jij bent de BESTE!!!

Tevreden?

ohja,...en Gent wordt er geen mindere stad van hoor.Die blijft wel fantaaastisch

Hoi
Audiomoebe

P.S.: Doet dit forum niet aan schorsingen voor onbehoorlijk gedrag?
 
haha Kubrick..


al eens gedacht om een andere genre te beginne? 1 dat je begrijpt misschien?

acid en frustratie gaat niet goed samen hoor.. forums en frustratie ook niet..

ik luister je tracks altijd omdat je ooit eens een nummer van mij volledig afgebroken hebt (terwijl er 4-tal pagina's lovende reacties waren).. Je zat te zagen dat het een ripoff was van dingen die er in de verste verte niet op leken.
hoe je erop kwam? who knows.. volgens mij had je gewoon es flink zin om gal te spuwen

Soit, wat heb je dit forum al gebracht:
- een nummer die niet eens van jou was
- een simpel elektro trackje die veel te simpel en droog was
- een minimaal acid nummer die iedereen verveelde
- deze acidtrack die -indien het met echte tb's was en meer structuur had- meteen doet denken aan 1994.

Telkens had bijna iedereen wel kritiek erop, geen enkel nummer was eigenlijk goed.
En telkens heb je jezelf verdedigd alsof jouw muziek superieur is en die van de rest rommel.

Zeg me eens, waar blijven al je releases? Iemand als jij met zoveel talent moet toch wel wat geld verdienen zeg..



Oh yeah... Steek je maar weg achter je pseudoniem..
En let op voor gebruikte naalden..
 
Origineel geplaatst door kubrick
Wist niet dat mensen zo jaloers konden zijn.

Ik denk dat je wel meer niet weet. Je zou jezelf eens moeten lezen...
:dubbel:
 
Origineel geplaatst door EviL 3°3
:halleluja

amen.





god is een dj :dubbel:
 
Is dit een grap ofzo?

Eens:
Er wordt hier ontzettend veel geluld over techniek, veel meer dan over muziek.
Maar hey wat denk je: "dit is een synthforum".

Oneens:
Je nummer is goed, mmm niet echt dus.
Het klopt dat niet alles wat je hier hoort bovenste plank kwaliteit is, maar het is gewoon een hobby van veel mensen he,
mogen ze? Sommige lullen liever over techniek en andere maken liever muziek, of beide, of niets, who cares.
Als jij een vet acid nummer had gemaakt, maar iemand ging hier zeiken over dat de 303 persé hardware moet zijn terwijl diegene zelf niets presteert met een echte, dan kan ik je reactie nog wel enigsinds begrijpen.
Maar dat nummer van jou is gewoon de grootste tyfus herrie die je kan maken, heeft niets met muziek te maken.
Je kan beter wat meer gaan investeren in acid als muziek in plaats van in je aderen.
 
Laatst gewijzigd:
Ieder zijn leven hoor, maar bepaalde chemie zorgt er toch echt voor
dat je elk gevoel van de werkelijkheid kwijt bent.
Fijn leven verder, zorg alleen wel dat je erin blijft, anders valt de werkelijkheid zo zwaar.
 
Bericht door een moderator:
Aangezien dit weinig van doen heeft met de geplaatste track maar meer met persoonlijke vetes, gaat deze op slot.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top